Άλλος με τη βάρκα μας;

3643444428_187a7810ac_b

Έχω να φανώ εδώ και αρκετό καιρό στα λιμέρια μου….  Και ίσως αυτό να συμβαίνει επειδή τίποτα το συνταρακτικό δεν έχει συμβεί αυτό το καλοκαίρι… Μάλλον αυτό που λένε, ότι όταν εμείς κάνουμε σχέδια, ο θεός μας βλέπει και γελά, πρέπει να ισχύει. Αυτό το καλοκαίρι το είχα σχεδιάσει λοιπόν κάπως έτσι: «Διακοπές, βόλτες με το αμάξι σε κοντινές και μακρυνές αποστάσεις, καφέ με φιλαράκια, βραδυα σε παραλίες, ηρεμία….»   Αντ’ αυτού, αυτό το καλοκαίρι περιλαμβάνει πολλή δουλειά, κούραση και ύπνο. Μηδέν προσωπική ζωή, μηδέν διακοπές, μηδέν σχέδια για οτιδήποτε. Και δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν άλλον, παρά μόνον τον εαυτό μου γι αυτό. Ένεκα η μετακόμιση. Διαλύω λοιπόν κάθε σχέδιο αυτού του καλοκαιριού για κάτι άλλο. Για να φτιάξω το μέλλον μου. και από τη μία αυτό με κάνει πιο δυνατό, με κάνει οικονομικά σχεδον ανεξάρτητο, να μπορώ να σταθώ  στα πόδια μου, αλλά από την άλλη, ξέρεις και τι θυσίες κάνεις για όλα αυτά. Ποιος ξέρει, ίσως το επόμενο καλοκαίρι να είναι πιο επεισοδιακό και πιο μέσα στον προγραμματισμό που έκανα στις αρχές του…

Από την άλλη ήταν πολύ μεγάλη η ικανοποίηση που αισθάνθηκα, όταν πήγα μόνος μου να ψάξω για το σπίτι που εγώ θα μείνω, που πλήρωσα μόνος μου την προκαταβολή και το ενοίκιο, που όλο αυτό έγινε πράξη με τις δικές μου και μόνο κινήσεις…. όπως θα γίνει και η μετακόμιση. Ίσως βιάζομαι πολύ να ξεπεταχτώ να ξεφύγω, άλλα είναι διαφορετικά όταν ξέρεις ότι μπορείς να πατήσεις πάνω στα δικά σου πόδια και να πορευτείς όπως ακριβώς εσύ επιθυμείς. Όσο για τις διακοπές, ίσως το έχει η μοίρα μου να μην πηγαίνω τα καλοκαίρια, άλλα όταν να πηγαίνω, να τις απολαμβάνω και να τις χαίρομαι ακόμα περισσότερο, γιατι τις εκτιμώ και ξέρω πόσο τις έχω ανάγκη. Στο κάτω κάτω καλή παρέα να υπάρχει και όλα τα άλλα βρίσκονται, μα εποχή θα είναι, μα βουνό, μα θάλασσα.

Οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι στον κόσμο είναι αυτοί που έχουν καταφέρει να κάνουν πραγματικότητα όλα όσα ονειρεύονταν. αισθάνονται μια απίστευτη γαλήνη και ηρεμία και ξέρουν ότι τώρα μπορούν να απολαύσουν αυτά που έχουν καταφέρει, μέχρι να εμφανιστεί μπροστά τους η επόμενη κίνηση, το επόμενο βήμα, το νέο όνειρο που θα κοπιάσουν για να γίνει κι αυτό πραγματικότητα. Φτάνει να έχουν κοπιάσει για να τα καταφέρουν. όταν σου τα δίνουν όλα έτοιμα δεν μαθαίνεις να τα εκτιμάς και πολύ περισσότερο δεν ξέρεις που να βάλεις όριο στα θέλω σου. Πιστεύω σε αυτόν τον τομέα ότι έχω βρει τις ισορροπίες μου. Όπως και να έχει, να μην σας κουράζω….

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχετε, καλές διακοπές εάν έχετε κανονίσει κάτι, κι αν όχι πάλι δεν πειράζει (join the club :P) και γενικά ό,τι κι αν κάνετε, να το κάνετε με την καρδιά σας!

192698-2007 365

8 Responses to Άλλος με τη βάρκα μας;

  1. Ο/Η George λέει:

    Οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι στον κόσμο είναι αυτοί που κάθε δευτερόλεπτο που περνά το ζουν με όλη την σημασία της λέξης ζωή. Καλά τα όνειρα και χρειάζονται όμως μην αφήνεις να περνάει ούτε ένα δευτερόλεπτο που να μην το γεμίζεις. Που να μην το γουστάρεις έτσι όπως είναι. Γιατί καμιά φορά η πραγμάτωση των ονείρων και του υλικού κέρδους μας κανει να ξεχάσουμε να ζήσουμε. Και τότε?? Οι ευτυχισμένοι δυστυχούν.
    Την καλημέρα μου

  2. Ο/Η glarenia λέει:

    Λιάκο μου, μπράβο για την απόφασή σου να διαμορφώσεις τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα κάνεις πράγματα όπως εσύ τα ονειρεύτηκες. Αποφασίζεις εσύ για σένα. Ωριμότητα σκέψης το μεταφράζω εγώ.
    Και ο μεγάλος μου γιος από τον περασμένο Μάϊο μένει μόνος του με την κοπέλα του. Σε πληροφορώ πως δεν είναι πλέον ο νέος με τις ανασφάλειες και τις αντιδράσεις της ηλικίας του.
    Ανέλαβε τα έξοδα και τις υποχρεώσεις του. Είναι οικείος, προσηνής και χαίρομαι γι’ αυτόν.

    Σου εύχομαο ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ Ό,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ και ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ, για να κανεις ακόμη ωραιοτερα πράγματα

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Καλά όλ’ αυτά βρε παιδί, αλλά κάνε και καμιά βουτίτσα γιατί στο καταχείμωνο μπορεί και να το μετανιώσεις!
    Ξέρεις τί λένε ε;
    Τα θαλάσσια μπάνια προστατεύουν από αρρώστιες 😉
    (Τα της πισίνας όχι 😛 )

  4. Ο/Η sourgeal λέει:

    Ε τότε με το καλό η μετακόμιση.. και σίγουρα ο χειμώνας σου και το επόμενο καλοκαίρι θα είναι τελείως διαφορετικά.. μη νομίζεις ότι άμα πας διακοπές τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.. είναι ίσως πολύ πιο ξεκούραστα. Αλλά και εδώ να κάτσεις μπορείς να περάσεις υπέροχα.. υπάρχουν πράγματα να κάνεις και να δεις…

  5. Ο/Η iLiAs λέει:

    ..καλο καλοκαιρι Λιακο..να περνάς τέλεια!! 🙂

  6. Ο/Η Roamer λέει:

    Δεν έχεις καθόλου άδικο George…. Ίσως πρέπει να επαναπροσδιορίσω μερικά πράγματα, αν και πλέον έφαγα τον γάιδαρο και έμεινε η ουρά….

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου βρε Glarenia μου! Κι εγώ περιμένω πως και πως αυτά τα καλοκαίρια να έρθουν!

    Darthiir η αλήθεια είναι ότι ξέχασα να αναφέρω κάτι που κάνω και το γουστάρω τρελά αυτό το καλοκαίρι και σχετίζεται με μπάνια. Ξεκίνησα kayak slalom (ένεκα τα ρέυματα)! Ακόμα αναρωτιέμαι για ποιο λόγο δεν το είχα ξεκινήσει νωρίτερα! Οπότε πιστεύω είμαι καλυμμένος και από την άποψη μπάνια! (Τρώω κάτι πανέμορφες χύμες στο νερό! :P)

    Sourgeal μου το ξέρω. Και πέρυσι το ίδιο σκηνικό είχε συμβεί και πήγα τελικά μέσα στο καταχείμωνο διακοπές! Δεν με είχαν χαλάσει καθόλου!!!

    Να σαι καλά Liako! Το ίδιο εύχομαι και σε εσένα!

  7. Ο/Η marilia λέει:

    Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις, μικρούλη! 🙂

    καληνυχτοφιλί

  8. Ο/Η Roamer λέει:

    Ευχαριστώ πολύ Μαριλού μου! Tσάκο κι εσύ σνουποφιλί!

Σχολιάστε

