Put on your pretty lies, you re in the city of wonder…

Παρασκευή. Σαν σήμερα πριν από δύο εβδομάδες ξεκίναγα την ανοιξιάτικη εξόρμησή μου… Και πριν από μία εβδομάδα επέστρεφα και πάλι πίσω…. Πόσο γρήγορα τελικά περνάει ο καιρός….

Αναμνήσεις και θύμησες πολλές και όμορφες από αυτό το ταξίδι στην Θεσσαλονίκη και τις Σέρρες…. Νέα άτομα, νέες γνωριμίες, νέα μέρη και μια Θεσσαλονίκη που ήταν πανέμορφη, με το άγαλμα του ’’Ζαγοράκη’’ (Μέγας Αλέξανδρος) και την εξοχική κατοικία του Νομάρχη! (Λευκός πύργος). Γλυκόπικρες αναμνήσεις, και τελικά δεν πήγαν όλα καλά, το ταξίδι για τα Γιάννενα αναβλήθηκε λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.

img_0103

Η παρέα έσπασε κι εγώ κατευθύνθηκα προς Σέρρες, στον αδερφό μου. Ήρεμη πόλη, με πολλές αναμνήσεις από τα παιδικάτα μου. Και πολλές αλλαγές. Το μέρος όπου έπαιζα μικρός τα καλοκαίρια στο σπίτι της γιαγιάς μου έχει γίνει πλέον λεβητοστάσιο και δίπλα από το μονόζυγο έχει φυτρώσει ένα δέντρο που πλέον μεγάλωσε και το κάλυψε. Όπως κάλυψαν άλλα πράγματα και τις παιδικές μου αναμνήσεις. Αλλά πάντα θα ξέρω ότι πίσω από αυτό το δέντρο θα υπάρχει το μονόζυγο, όπως πίσω από όλα όσα έχουν καλύψει αυτά τα παιδικά χρόνια μπορούν να κάνουν πέρα και να εμφανιστούν στην επιφάνεια. Την προηγούμενη Παρασκευή ξεκινούσα από τον σιδηροδρομικό σταθμό των Σερρών και πάλι για Αθήνα….

Επιστροφή και πάλι λοιπόν στα γνώριμα εδάφη. Για να είμαι ειλικρινής, μου είχε λείψει όλο αυτό, ο κόσμος που συνεχώς πηγαινοέρχεται για να προλάβει τις δουλειές του, η ταμπέλα στο μετρό που σε ενημερώνει σε πόση ώρα θα έρθει ο επόμενος συρμός, τα όμορφα Μαρτιάτικα πρωινά στο Σύνταγμα. Όσο ήμουν στην Θεσσαλονίκη, αναρωτιόμουν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα εάν είχα περάσει εκεί. Αλλά με το που ήρθα και πάλι πίσω κατάλαβα ότι η Αθήνα ήταν η πόλη που ήθελα να περάσω εν τέλει…. Πείτε το μαζοχισμό, πείτε το ψώνισμα, αλλά τελικά είμαι άνθρωπος της μεγάλης πόλης…. Που μπορείς να χαθείς μέσα στο πλήθος, αλλά εκεί που θα είσαι χαμένος μέσα σε μια γωνία στο μοναστηράκι να βρεις ανθρώπους γνώριμους, να πεις ένα γεια….

Επιστροφή λοιπόν και πάλι στα παλιά γνώριμα πράγματα και ασχολίες. Ήταν ωραίο όσο κράτησε, επαναφόρτισα τις μπαταρίες μου και είμαι έτοιμος για νέες περιπέτειες! Κρατώ όσα έμαθα και όσα έζησα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και συνεχίζω. Και που ξέρεις, εάν μου την βαρέσει και πάλι, πλέον ξέρω τους δρόμους της Τσιμισκή και της Λεωφόρου νίκης…. Έξι ώρες με τον καρβουνιάρη, 11,30€! Δεν είναι τίποτα, όρεξη να έχεις! Και ένα είναι σίγουρο, θα έχω πάντα όρεξη για νέες περιπέτειες!

5 Responses to Put on your pretty lies, you re in the city of wonder…

  1. Ο/Η QueenElisabeth λέει:

    Καλή επιστροφή στη ρουτίνα.

  2. θέλω κι εγώ ένα ταξίδι!
    αργεί πολύ το ρημαδοπάσχα….

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Να σαι καλά Elisabeth! Καλά να περνάς κι εσύ!

    Αν και το Πάσχα δεν αργεί και πολύ, ο χρόνος θα περάσει πολύ γρήγορα και θα το δεις, εν τούτοις, μπορείς να κάνεις μια μικρή εξόρμηση εκεί που βρίσκεσαι. Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο Fairy μου!!!

  4. Ο/Η iLiAs λέει:

    Καλη βδομάδα Λιάκο..ταξιδιαρη 🙂

  5. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Καρβουνιάρης;;; !!!

Σχολιάστε

