Escape!

Απέδρασα! Επιτέλους! Παρασκευή πρωί, σηκώνομαι από τις οχτώ το πρωί, ετοιμάζω την βαλίτσα μου και φεύγω για τη δουλεία και πρωινό καφεδάκι το κυλικείο. Τέσσερεις ώρες σουρεαλισμού, τέτοιο βρυσίδι παιδιά δεν έχω ξαναφάει στη ζωή μου, αλλά λέω «δε γαμιέται» ούτως ή άλλως είχα άλλα στο μυαλό μου, το ταξιδάκι, τη διαδρομή, τα πρόσωπα που θα δω και που μου έχουν λείψει…. Κατ ευθείαν τρέχοντας δύο παρά προλαβαίνω στο τσακ το λεωφορείο για Χαλκίδα!!! Ουυφφ… Κι από εκεί οι γονείς μου έρχονται και με παίρνουν και ξεκινάει το ταξιδάκι…. Το γνωστό ταξιδάκι με τους γονείς μου που κάνουμε χρόνια τώρα όταν πηγαίνουμε στη γιαγιά. Μόνο που κάτι άλλαξε, πλέον οδηγώ κι εγώ στη διαδρομή! Κι αν δεν είχα τη μάνα μου να με πρήζει, «μην τρέχεις θα σκοτωθούμε, και στο πα ρε Βαγγέλη, δεν είναι ακόμα έτοιμος για τέτοια ταξίδια!» και ο πατέρας μου να συμπληρώνει: «Άστο το παιδί να οδηγήσει ρε Ελένη!». Σουρεάλ κατάσταση κι εκεί, και με έναν δρόμο όπου περάσαμε όλες τι κλιματικές αλλαγές, από λιακάδα μέχρι και χιόνι! Φτάνουμε Σέρρες…. Είχα καιρό να πάω, πάνω από χρόνο. Η πόλη έχει αλλάξει. Τα πρόσωπα γνωστά, λίγο αλλαγμένα κι αυτά, αλλά τα αναγνωρίζεις…. Ηρεμία, καφεδάκι το πρωί, βόλτα το μεσημεράκι για καφέ, και έξοδο το βράδυ. Στο σπίτι τα υπέροχα φαγητά της γιαγιάς και τα τρελόγατα της θείας! Το βράδυ, ποτό με τον αδερφό μου σε ένα κλαμπάκι αρχικά και μετά σε ένα Rock club, όπου ο προτζέκτορας έδειχνε τα video clip και η πόρτα της τουαλέτας να έχει την επιγραφή πάνω από τα χαράγματα των χιλιάδων περαστικών, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ. Μου είχε λείψει ο αδερφός μου. Συζητήσαμε για ώρες, για γυναίκες, για την ζωή μας για τις σχολές…. Περιανέμων και υδάτων. Αλλά αυτά είναι τα όμορφα τελικά…. Κυριακή μεσημέρι, παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής. Πέντε ώρες ταξίδι, ο «άψογος» οδηγός της μαμάς, (δεν πήγα πάνω από 150χλμ) κι ένα τοπίο που ποτέ να μην μένει ίδιο, πάντα να αλλάζει, από την κοιλάδα των Τεμπών μέσα στο πράσινο, και τα θεόρατα βουνά, μέχρι τον θεσσαλικό κάμπο με τις ατελείωτες εκτάσεις γης, μέχρι τον Άγιο Κωνσταντίνο που φαινόταν από μακρυά με την θάλασσα (ο Μαλλιακός πλέον έχει έναν πολύ ευχάριστο δρόμο πλην ελαχίστων κομματιών) να μου κρατάν συντροφιά μαζί με τον Οδυσσέα Τσάκαλο…. Και πάλι επιστροφή στα ΚΤΕλ και το λεωφορείο για την Αθήνα…. Κουραστικό ταξίδι, αλλά άκρως απολαυστικό….

Η αλήθεια είναι ότι το ευχαριστήθηκα όσο δεν πάει άλλο…. Είχα να αποδράσω έτσι σχεδόν ένα χρόνο. Να ξεκινήσω να πάω κάπου και να μην σκέφτομαι τίποτα, μόνο να περνάω καλά…. Και με ανανέωσε απίστευτα αυτή η mini εξόρμηση, προάγγελος της επόμενης, της μεγάλης. Και τα συμφώνησα με τον εαυτό μου. Δεν θα ξαναφήσω ούτε μια ευκαιρία τέτοια να πάει ξανά χαμένη! Μη σου πω θα τις επιδιώκω…. Αυτός είμαι στην τελική, ένας Roamer, ένας ταξιδευτής. Που δεν μπορεί τη μούχλα, ούτε την στασιμότητα…. Γι αυτό και από εδώ και στο εξής δεν θα με σταματάει καμιά δικαιολογία….

Καλές περιπλανήσεις να έχουμε, όπου και όπως κι αν είναι αυτές!

Και καλή εβδομάδα!

3 Responses to Escape!

  1. egw,otan epiasa diplwma odigisis evala mesa sto toutou tus filous mou ke pigame patra.
    i mana mou eperne ka8e 30 lepta tilefwno,to idio ki o pateras mou.
    i mia elege na min trexw ki o allos na min trexw poly…

    zilepsa twra me to taxidaki su…!

  2. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Αααα στας Σέρρας πήγες;
    Ακανέ έφαγες;;; 😛

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Εδώ κόντεψα να με ζηλέψω εγώ βρε Fairy! Καλά, ας μην συζητήσω καλύτερα την πρώτη φορά που θα πάρω αμάξι για ταξίδι μόνος μου εις γνώσιν της μητέρας μου…. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία, και μάλλον θα γίνει και πολύ αστείο post! Σκέφτομαι να κλείσω το κινητό μου και να την πάρω μόλις φτάσω αλλά φοβάμαι για την σωματική της ακεραιότητα! 😛

    Nαι βρε darthiir στα Σέρρας πήγα σε λέω!!! όσο για τους ακανέδες, προτιμώ την μπουγάτσα, η οποία είναι Σερρών και όχι Θεσσαλονίκης…. Το φύλλο το ανοίγει γι αυτήν την σφολιάτα ένα χωριό που το λένε το Χρυσό και βρίσκεται στο νομό Σερρών! 🙂

Σχολιάστε

