Φεύγω….προς αναζήτησην της καρδιάς μου….

Ένα ταξίδι ξεκίνησε και τελείωσε άδοξα. Όλα μου τα εφόδια ήταν πάνω σε αυτό. Κι ενώ ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές για χώρες μακρυνές και ονειρεμένες τελικά το βαπόρι βούλιαξε και με άφησε καταμεσής του πελάγους. Να περιμένω βοήθεια. Αλλά από ποιον; Κανένας δεν υπάρχει εδώ γύρω. Άνθρωποι, πλάσματα αισχρά, κακά, αιμοδιψή και χαιρέκακα. Κάπου σε αυτό το ταξίδι, κάποιος κάποτε μου κάρφωσε ένα μαχαίρι κατάσαρκα. Το έμπηξε μέχρι μέσα και μου ξερίζωσε την καρδιά.

2008-12-29_172113

Κι έμεινα εκεί να τον κοιτάζω. Με άφησε ένα άκαρδο πλάσμα. Χωρίς καρδιά δεν πας πουθενά. Η πραγματικότητα ήταν ρεαλιστικότατη. Αλλά εγώ ζούσα για καιρό μέσα στα όνειρά μου. Σε έναν όμορφο κόσμο. Σε έναν γαλανό ουρανό. Τώρα το μόνο που έχει μείνει είναι ξερή γη και ένα γκρι τοπίο. Που και που, πίσω από αυτήν τη συννεφιά σκάνε μερικές ακτίνες του ηλίου.

2008-12-29_172005

Δεν χάθηκαν όλα. Αλλά που να πάω χωρίς καρδιά; Χωρίς όνειρα; Ξαφνικά κάτι συμβαίνει και όλα αλλάζουν. Είμαι στεναχωρημένος. Γιατί θέλουν να με κάνουν ένα άκαρδο πλάσμα σαν αυτούς; Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω. Κλαίω, θρηνώ, για όλα όσα ήμουν κοντά και δεν κατάφερα να τα αγγίξω. Ακόμα χειρότερα, κλαίω γιατί τα πράγματα που πήγα να αγγίξω δεν είχαν υπόσταση. Ήταν ρευστά. Και με το που τα άγγιξα έγιναν νερό, διαλύθηκαν και εξαφανίστηκαν μέσα στα δάκρυά μου….

2008-12-29_1720271

Τώρα, κρατώντας όλα όσα μου απέμειναν από αυτό το ναυάγιο, κολυμπώ. Μέσα στον ωκεανό, μέχρι να βρω κάπου να πιαστώ. Η διαδρομή είναι δύσκολη, μεγάλα κύματα η θάλασσα, μεγάλες φουρτούνες η ζωή. Θα μου αφήσει πολλές πληγές ανεπούλωτες στο σώμα, και κάθε φορά που θα έχουμε Χριστούγεννα θα ξυπνάνε από το λήθαργο και θα αρχίζουν να πονάνε. Μα πρέπει να βρω κάπου να ακουμπήσω. Σε αυτήν την διαδρομή, σε αυτό το καινούριο και δύσκολο ταξίδι ψάχνω κάτι πιο πολύτιμο απ’ όλα. Την καρδιά μου. Αυτήν που μου ξερίζωσαν κάπου κάποτε και με άφησαν να περιπλανιέμαι ένα κούφιο σώμα, μια άδεια ψυχή. Έναν ζωντανό νεκρό.

2008-12-29_171236

Κάπου πρέπει να βρω να πιαστώ. Και ίσως το έχω μπροστά μου το νησί και να μην το βλέπω. Έχω όσα όνειρα μου απέμειναν στις αποσκευές μου. Στο σημείο όπου κάποτε χτυπούσε μια δυνατή και υγιής καρδιά. Όσες μπόρες και αν περάσω, ξέρω ότι δεν είναι η τελευταία. Ξέρω πότε θα είναι η τελευταία. Θα το νοιώσω. Θα είναι αυτή που θα ξεσπάσει από μέσα μου και δεν θα αφήσει τίποτα όρθιο. Που θα κάνει τον ουρανό στεριά και την γη ουρανό να στέκομαι. Τότε η θάλασσα θα ηρεμήσει, η στεριά θα φαίνεται από μακρυά κι εγώ θα έχω ακόμα πολύ δρόμο να κολυμπήσω. Βλέπετε με άφησαν καταμεσής του ωκεανού. Με ένα πακέτο τσιγάρα και τις πίκρες μου. Ας μπορούσε η άβυσσος να ξυπνήσει για μια φορά, για εμένα, μόνο για εμένα, να χιμήξει πάνω μου και να πάρει μαζί της όλα όσα με στεναχωρούν, να μην αφήσει τίποτα, παρά μόνο τις ουλές. Να ξέρω γιατί τις έχω αλλά να μην με πονάνε.

3027608107_0ba7352c79

Χρόνο την λένε την άβυσσο που αναζητώ και δυστυχώς δεν κάνει χατίρια σε κανέναν. Η τελευταία καταιγίδα θα ξεκινήσει από τα μάτια μου. Και θα είναι τόσο σαρωτική…. Θα κουνηθούν τα πάντα. Και θα μου αποκαλύψουν που κρατάνε την καρδιά μου. Μέχρι τότε, έχει ο Θεός. Πάλι καλά που έχω πρόσκαιρες στεριές, μικρά νησάκια, που μπορώ και κάθομαι και ξεκουράζομαι. Και παίρνω άλλο ένα πακέτο τσιγάρα, άλλη λίγη δύναμη και προχωρώ. Είναι παιχνίδι λένε η ζωή. Μόνο που δεν ξέρεις πότε θα σε βγάλει game over. Μέχρι τότε έχουμε καιρό. Να ναι καλά τα νησάκια μου.

3024471411_b17d87d520

Μέχρι να βρω την καρδιά μου, μέχρι να αράξω στην Ιθάκη μου, μέχρι να αγναντέψω τη στεριά μου και να πω: Εδώ είναι το σπίτι μου. Εδώ είναι το γραφτό μου…. Μόνο μην με παρασύρει ο ωκεανός. Μόνο αυτό ζητώ, μιας και όλα τα άλλα μου τα πήρε…. Τώρα θέλω να κοιμηθώ. Να ξεκουραστώ και να δω στον ύπνο μου αυτά που λαχταρά ο ξύπνιος μου. Και να ξεκινήσω το ταξίδι μου….

5 Responses to Φεύγω….προς αναζήτησην της καρδιάς μου….

  1. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Απλά άδειασε το μυαλό σου.
    Και αν και δύσκολο, μην δεις στον ύπνο σου αυτά που λαχταράς.
    Χαλάρωσε.

  2. Αλλοίμονο αν φτάναμε ποτέ στην Ιθάκη μας!
    Και μετά, τι θα’χαμε να περιμένουμε!?

    Αφέσου στην ανατροπή, στον πόνο, στο χάος, στη μοναξιά, στις καταιγίδες και στις πληγές, τι άλλο αξίζει, παρά αυτές οι μικρές ή μεγαλύτερες εκβάσεις της ζωής?

    Σε φιλώ, να έχεις μια καλή πρωτοχρονιά..

  3. lene pos sti xwra pou navagises taxidevun oi magises…

  4. Ο/Η iLiAs λέει:

    Καλη χρονιά με υγεία και χαρά Λιάκο 🙂

  5. Ο/Η marilia λέει:

    Οχ… Μικλούλη μου; Ποιοθ θε πείλακθε;; ποιοοοοοοθ;

    Θνουποφιλάκι και θνουποαγκαλίτθα! Και να δεις μια ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ που ανέτειλε!!!

Σχολιάστε

