Se7en truths about me!

2625245895_8ce78b2798

Μετά από πολύ καιρό (δυστυχώς) επιστρέφω στο blogoχωριό. Το τι έχω περάσει αυτές τις ημέρες δε λέγεται…. Έχετε ακούσει ποτέ μια εταιρεία τηλεφωνίας και internet να κινεί μόνη της διαδικασίες διακοπής από την άλλη χωρίς καν να σε ρωτήσει (Δεν μιλάμε να έχουμε βάλει υπογραφές και αιτήσεις, αυτό είναι δεδομένο πως δεν έχει συμβεί…) και να τρέχεις εσύ σαν το Βέγγο και άκρη να μην έχεις βρει εδώ και εβδομάδες; Ε, αυτό συμβαίνει και σε εμένα…. Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά, έχω ένα blogoπαίχνιδο να παίξω που με προσκάλεσε η Παιδίσκη εδώ και καιρό… Σε αυτό το παιχνίδι πρέπει να πω εφτά πράγματα για τον εαυτό μου που δεν είναι φανερά με γυμνό μάτι. Έχουμε και λέμε λοιπόν.

1 Δεν μπορώ να κάνω τίποτα και δεν μπορώ να πάω πουθενά χωρίς το mp3 μου. Λατρεύω τη μουσική και τα ταξίδια στα οποία με πάει μέσα στο τραμ, το μετρό, το λεωφορείο ακόμα και το αμάξι. Και νευριάζω απίστευτα όταν είμαι σε έναν από αυτούς τους χώρους και για κάποιο λόγο είμαι αναγκασμένος να ακούσω αυτά που λένε οι γύρω μου ΚΥΡΙΩΣ οι κυράτσες που σχολιάζουν ό,τι περάσει από μπροστά τους και είναι σύνηθες φαινόμενο περισσότερο στα τρόλεϋ που για καλή μου τύχη δεν παίρνω συχνά !

2008-11-23_135207

2 Είμαι αρκετά ανασφαλής για πολλά θέματα στη ζωή μου αλλά τις περισσότερες φορές δεν το δείχνω και προσπαθώ να βγάλω την bright side of life στην επιφάνεια, κάτι που δεν το καταφέρνω πάντα και είναι από αυτές τις φορές που οι φίλοι μου με ρωτούν γιατί είμαι τόσο κατσουφιασμένος και να αλλάξει γρήγορα αυτό γιατί ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΕΙ.

2008-11-23_135355


3 Πολλές φορές έχω προσπαθήσει να μπω σε πρόγραμμα (γενικώς και αορίστως σε πλείστα θέματα) αλλά πάντα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο αυτοσχεδιασμός μου ταιριάζει καλύτερα. (Τουλάχιστον έτσι πιστεύω)

1776628323_cba36ac6c5

4 Δεν μπορώ να ζήσω για πολύ καιρό μακρυά από την θάλασσα. Αρρωσταίνω και την αναζητώ συνέχεια μέσα από φωτογραφίες Video και ό,τι μπορεί να με μεταφέρει εκεί. Είναι ένας περίεργος δεσμός που δεν μπορώ να τον προσδιορίσω γιατί και πως συμβαίνει αυτό. Απλά συμβαίνει και η θάλασσα είναι πολλές φορές η καλύτερη παρέα για μια βόλτα στο Φάληρο…. (Και με απαραίτητο gadget το mp3 μου, μην ξεχνιόμαστε!)

2436660753_fae396de93


5 Το χειρότερο πράγμα που θα μπορούσατε να μου κάνετε είναι να με αδικήσετε προς το δικό σας όφελος. Μπορώ να συγχωρήσω πολλά πράγματα αλλά το να με αδικήσουν είναι από τα πολύ δύσκολα συγχωρούμενα από εμένα παραπτώματα… Γι αυτό προσέξτε! :P

274748989_b5604be3d3


6 Όταν μια από τις πολλές φορές σκέφτομαι το μέλλον (βλέπε προηγούμενο post) δυστυχώς δεν με βλέπω να μένω στην Ελλάδα. Λατρεύω την Ελλάδα σαν τόπο και όλη τη νοοτροπία που έχουμε σαν άνθρωποι στο θέμα διασκέδαση και ζωή αλλά δεν μπορώ με τίποτα την ωφελιμιστική και σταρχιδιστική νοοτροπία που έχουμε σε όλα τα υπόλοιπα θέματα. Πολλές φορές ψάχνω να βρω τρόπο να δραπετεύσω από όλα αυτά. Και όταν γνώρισα τη νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης και δράσης των ξένων είδα ότι ίσως είμαι για κάπου αλλού προορισμένος. Αλλά αυτό θα το δείξει το μέλλον…

2611359062_f5e6ef190c

7 Τέλος εδώ και λίγο καιρό έχω ξεκινήσει το κάπνισμα. Κάτι που δεν είναι καθόλου καλό, κάτι το οποίο δεν μου έχει δημιουργήσει καμιά παρενέργεια ή κάποιο στερητικό σύνδρομο καθώς έχω αντέξει και τρεις και τέσσερεις ημέρες χωρίς αυτό. Απλώς το γουστάρω αν και ξέρω ότι κάνω κακό στον εαυτό μου… Μαλακία μου αλλά δυστυχώς αυτό συμβαίνει…

2008-11-23_140232

Αυτές ήταν οι εφτά συνταρακτικές αλήθειες για εμένα. Επειδή έχει περάσει αρκετός καιρός και προφανώς όλοι θα το έχετε παίξει προσκαλώ όποιον θέλει να συνεχίσει το παιχνίδι…

14 Responses to Se7en truths about me!

  1. Ο/Η marilia λέει:

    Α, πουλάκι μου! Εσύ μου ντουμανιάζεις το δωμάτιο με το βρωμοτσιγάρο σου;;; Να το κόψεις πάραυτα! Εκτός του ότι θα σε σκοτώσει -όλοι το λένε αυτό- θα μυρίζουν και τα ρούχα σου και τα μαλλιά σου και τα χέρια σου και άντε μετά να σταυρώσεις γυναίκα! Μμ!

    Δεν ήμουν πολύ πειστική; χα! Το ‘ξερα!

  2. Ο/Η Roamer λέει:

    Έχεις απόλυτο δίκιo Marilou μου , αλλά και η γυναίκα καπνίζει οπότε το έχω λύσει αυτό το πρόβλημα!! 😛

  3. Ο/Η askardamikti λέει:

    Μαριλίτσα, πετάξου εκεί δίπλα, στο Γιόφυρο, που ναι ο μανάβης, και πες του «ο Άσκαρ μού ‘πε να μου δώσεις απ’ το καλό … για τον γιό του λέει!».
    Και στρίψε ένα για το καμάρι μας! χεχε

  4. Ο/Η Roamer λέει:

    Είπαμε καπνίζω λίγο, μην φτάσουμε στο άλλο άκρο! Αλλά ευχαριστώ Ασκαροπατεράκο για την ευγενική σου κίνηση!!! Μήπως όμως να δώσουμε βάση και στις άλλες αλήθειες, γιατί το κάπνισμε΄εχει ψιλομονοπωλήσει το ενδιαφέρον??? 😛

  5. Ο/Η Nemo λέει:

    Ηλία μου με αυτό το ποστ πραγματικά με «έστειλες» γιατί 3 αλήθειες σου είναι και δικές μου!
    Πρώτον ακούω κι εγώ μουσική παντού και πάντα, και είναι φορές που στεναχωριέμαι όταν φτάνω στο προορισμό μου με το λεωφορείο γιατί απλά θα τελειώσει το «ταξίδι» το οποίο έκανα νοητικά ακούγοντας κάποια τραγούδια!
    Δεύτερον η λατρεία μου με τη θάλασσα είναι παροιμιώδης! Στα χειρότερα μου φεύγω ολομόναχη από το σπίτι, κατεβαίνω Πειραιά, πάω περπατώντας παραλιακά μέχρι πλατεία Αλεξάνδρας και κάθομαι μόνη σε κάποιο παγκάκι, καπνίζοντας, ακούγοντας μουσική και κοιτώντας τη θάλάσσα! Ναι αν δεις καμιά τρελή να κάθεται μες την παγωνιά σε παγκάκι απέναντι από τη θάλασσα μάλλον εγώ θα μαι! 😛
    Και όσον αφορά το κάπνισμα! Κι εγώ αρχές δεύτερου έτους το ξεκίνησα! Και ναι κι εγώ στην αρχή και για κανά χρόνο και βάλε δεν παρουσίασα κανένα σύμπτωμα εξάρτησης. Μάλιστα είχα περάσει και 2 εβδομάδες που είχα πάει διακοπές με τους γονείς μου χωρίς να καπνίσω!Αλλά οφείλω να σου πω ότι 4 χρόνια μετά το τσιγάρο πια το έχω ανάγκη! Γιατί η συνήθεια είναι η μεγαλύτερη εξάρτηση! Γι αυτό αν θες τη συμβουλή μου τώρα που μπορέις παράτα αυτό το sport γιατί μετά θα ναι πιο δύσκολο! Και δεν προσφέρει και τίποτα! και ναι… πρέπει κι εγώ να το πα΄ρω απόφαση να το κόψω! 😀

  6. Ο/Η marilia λέει:

    Μικρέ, μην αυδαδιάζεις και μη βγάζεις γλώσσα (:P) στους… γονείς σου! :mrgreen: Εσύ, όπως και κάθε παιδάκι, είπε τα δικά του κι εμείς, όπως όλοι οι… γονείς, θα σχολιάσουμε τα δικά μας! Έτσι, για να διαχωρίζουμε τους ρόλους μας! 😛 :mrgreen:

  7. Ο/Η marilia λέει:

    Και μη διανοηθείς να σχολιάσεις τη… σύνταξη του παραπάνω σχολίου, γιατί θα μπεις τιμωρία στο δωμάτιό σου, χωρίς τσιγάρο και χωρίς… γυναίκα. 😆

  8. Ο/Η glarenia λέει:

    1. Κι’ εγώ!! Κι’ εγώ!!
    5. Τότε είναι που τραβάω τις μεγάλες διαγραφές…
    6. Και πολύ καλά θα κάνεις. Η Ελλάδα ή αδιαφορεί ή τα τρώει τα παιδιά της
    7. Με μέτρο… κι’ εγώ κάπνιζα από τα 22 μου, αλλά το έκοψα 6,5 χρόνια τώρα

    Παίξαμε…παίξαμε…
    🙂

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. νομίζω αυτό με το mp3 έχουν το ούλοι οι νεαροί και νεαρές..ειδικά αν το έχεις και στη διαπασών..
    τζιε ένι και πολλά επικίνδυνο, cause πρώτον κουφαίνεσαι τζιε δεύτερον κινδυνεύεις να σε πατήσει κανένα αυτοκινητούδι σαν περπατάς αχάπαρος στη στράτα!
    γι’αυτό προσοχή!!
    lol

  10. Ο/Η iLiAs λέει:

    …Λιακο σβήσε το τσιγάρο, έχει φτάσει ο καπνός μεχρι το σπίτι μου 🙂
    Προσπάθησε να είσαι καλά, να είσαι χαρούμενος 🙂

    Μη μασάς συνονόματε 🙂

  11. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Ωραιες αλήθειες ..θα σταθώ στην τελευταία προσπάθησε να το κόψεις αλλα αν δεν μπορέσεις τουλάχιστον να το ελέγχεις ώστε να μην σου γίνει εθιστικό. φιλια

  12. Ο/Η Roamer λέει:

    Είδες πόσες ομοιότητες μπορείς να βρεις με έναν άνθρωπο που ούτε καν φατσικά δεν το ξέρεις, αλλά ξέρεις πολύ περισσότερα για αυτά που κρύβει μέσα του Nemo μου? Αυτή είναι μια από τις ομορφιές του blogging.

    Marillou ουδέν σχόλιον!!! 😀

    Παίξατε παίξατε και διασκεδάσαμε πολύ με τις αλήθειες σας αγηπεμένη glarenia! Αγκαλίτσα;;;;

    Green fairy πρώτον και κύριον καλώς όρισες στο κονάκι μου! Δεύτερον δεν βάζω πολύ δυνατά το mp3 αν και θέλω πολλές φορές να το βάλω αλλά βλέπεις φοβάμαι μην κουφαθω και μην γίνω κιμας από τα αμάξια!!!

  13. Ο/Η Roamer λέει:

    Μέχρι εκεί έφτασε ο καπνός βρε Liako? Θα το μειώσω!!!!! Να σαι καλά!!!!

    Locky δεν έχει γίνει εθιστικό… Το κάνω μόνο όταν το απολαμβάνω!!!! Φιλιά!!!

  14. Ο/Η iLiAs λέει:

    Λιάκοοοο βάστα γεράαα!

Σχολιάστε

