September is closing his mouth after a long summer’s yawn… Let October wake us and Autumn up!

Ο καιρός άρχισε να χαλάει. Φθινόπωρο. Ωραία εποχή. Αρχίζουμε και φοράμε λίγο πιο ζεστά ρούχα και κάνουμε μεσημεριανές και απογευματινές βόλτες στη θάλασσα χωρίς να σκάμε και να ιδρώνουμε από την αφόρητη ζέστη του καλοκαιριού. Η πρώτες βροχές κάνουν και αυτές την εμφάνισή τους και δροσίζουν ακόμα περισσότερο το τοπίο.

Η παρέα αρχίζει και μαζεύεται σε σπίτια η σε cozy καφέ στο κέντρο για να πιει ζεστή σοκολάτα ή ελληνικό διπλό στη χόβολη! Αυτά τα όμορφα, τα μικρά είναι που γεμίζουν τη ζωή σου τελικά. Να απολαύσεις ένα καφεδάκι με τους φίλους σου και να γελάσετε. Να σας ακούσει όλο το μαγαζί αλλά εσένα να μην σε νοιάζει τίποτα. Σε τελική ανάλυση, εάν σε παρεξηγήσουν αυτοί θα χάσουν, γιατί πολύ απλά δεν έχουν μάθει να ζουν. Στη δουλειά όλα πάνε καλά. Από αύριο ξεκινάω και επίσημα τη δουλειά. Τελείωσε η εκπαίδευση.

Και ακόμα και αν δεν μείνω τελικά σε αυτό το πράγμα (κάτι που δεν το βλέπω, μ αρέσει πολύ αυτό που κάνω) θα έχω κερδίσει ήδη πάρα πολλά! Έμαθα τα τραπεζικά συστήματα τέλεια κάτι που θα μου φανεί χρήσιμο στο μέλλον, ακόμα και τώρα! Το μόνο που θα ήθελα τώρα και δεν το έχω αυτήν την εποχή είναι να αποδράσω για λίγες ημέρες κάπου. Έστω και για δυο τρεις μερούλες…. Αλλά ούτε ο χρόνος ούτε τα οικονομικά μου το επιτρέπουν προς το παρόν. Και να δω μερικά πρόσωπα που μου έχουν λείψει και τα έχω νοσταλγήσει. Κατά τα άλλα απολαμβάνω τις φθινοπωρινές μου βόλτες παρέα με φίλους ή και μόνος μου, ακούγοντας παλιές γνώριμες μελωδίες στο mp3 μου. Δεν ξέρω, αλλά αυτή η εποχή μου βγάζει μια γλυκιά νοσταλγία. Νοσταλγώ όμορφες αναμνήσεις του παρελθόντος που μου χαρίζουν ένα χαμόγελο στο πρόσωπο. Και με κάνουν να ξεχνώ έγνοιες και σκοτούρες του παρόντος που ακόμα υπάρχουν. Νομίζω πως οι έγνοιες για τον άνθρωπο δημιουργούνται από τη στιγμή που θα γεννηθεί και θα βγει από την κοιλιά της μάνας του. Και δεν εννοώ τις έγνοιες με την κακή αλλά την καλή έννοια.

Τέλος αυτή η εποχή μου αρέσει γιατί πάντα ξεκινάω κάτι καινούριο, σε όλους τους τομείς. Και η ανανέωση είναι κάτι πολύ βασικό στη ζωή μου! I am going back to the start…. Και με αυτόν τον όμορφο στίχο και την διασκευή από τη Natasha Bedingfield θα σας αφήσω! Καλό Φθινόπωρο να έχουμε και να είμαστε όλοι καλά και να χαιρόμαστε αυτήν την Cloudy εποχή!

6 Responses to September is closing his mouth after a long summer’s yawn… Let October wake us and Autumn up!

  1. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Ναι αλλά με προβληματίζει η απότομη αλλαγή του καιρού…

  2. Ο/Η Σοφία λέει:

    Καλή αρχή! Σε μας ήρθε πάλι καλοκαίρι και πολύ γουστάρουμε 🙂

  3. Ο/Η askardamikti λέει:

    Κι εμένα μ’ αρέσει ο Σεπτέμβρης, αλλά να … αρχίζουν τα μακρυμάνικα και πώς θα βλέπουμε κυλίτσες και μπουστάκια;

  4. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Καλό Φθινόπωρο και καλό μήνα αγαπητέ ΗΛΙΑ ότι καλυτερο σου ευχομαι με υγεια και αγαπη:) Πραγματικά μου αρέσει και μένα το Φθινοπωρο έχει την δική του μαγεία 🙂 κατι το ξεχωριστό 🙂 φιλια

  5. Ο/Η iLiAs λέει:

    ..και καλό μήνα Λιάκο 🙂

  6. Ο/Η Roamer λέει:

    Darthiir γιατί σε προβληματίζει αυτή η απότομη αλλαγή του καιρού; Ή μήπως μιλάς μεταφορικά;

    Σαφούλα και σε εμάς άρχισε και πάλι τα τσαλίμια του ο καιρός! Να δω πότε θα χειμωνιάσει για τα καλά!!!!

    Askar μου δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας!!!! Ωραίο το αφθαλμόλουτρο, αλλά σκέψου πόσες προοπτικές αποκτούν οι κοιλίτσες και τα μπουστάκια όταν απολά τα φαντάεσαι και δεν τα βλέπεις!!!!;)

    Locky καλό μήνα και σε εσένα! Όλες οι εποχές έχουν να σου προσφέρουν κάτι το ξεχωριστό και το μαγικό!!!! Φτάνει να το αναζητήσεις!!! Καλά να περνάς!!!

    Καλό μήνα και σε εσένα Liako!

Σχολιάστε

