Summer update

Αυτές οι ημέρες περνάνε τόσο γρήγορα από μπροστά μου. Δεν μπορώ να πω ότι περνάω άσχημα, αλλά ούτε και ότι το διασκεδάζω όσο θα ήθελα. Μέρες γεμάτες δουλειά, ξενύχτι, ποτό και ύπνο. Επιτέλους έκανα κι εγώ τα χαρτιά και περιμένω την καρτέλα να μου έρθει και να ξεκινήσω επιτέλους τα μαθήματα για το δίπλωμα. Κι αν ένα πράγμα με παρηγορεί που δεν θα πάω διακοπές, είναι αυτό. Ότι στο τέλος του επόμενου μήνα θα μπορώ να παίρνω το αμάξι και να εξαφανίζομαι. Να πηγαίνω βόλτες σε καινούρια μέρη τις πιο περίεργες ώρες, να τρέξω γρήγορα στην εθνική, να ταξιδεύω. Αλλά όσο να ναι ζορίζεσαι όταν βλέπεις τους γύρω σου να έχουν κανονίσει από κάτι κάπου κάποτε μέσα στο καλοκαιράκι. Όσο να πεις, καλοκαίρι είναι. Βέβαια τώρα θα μου πεις, στη Χαλκίδα είσαι σε πολύ ωραίες παραλίες, μέσα στη θάλασσα, σα σε διακοπές. Και σε αυτό δεν έχετε άδικο. Απλά, όταν μιλάς για καλοκαίρι και διακοπές πιστεύω πως θα πρέπει να αλλάζεις και λίγο παραστάσεις. Να δεις κάτι καινούριο, κάτι εναλλακτικό. Και συν τοις άλλοις, στις αρχές του επόμενου μήνα που κοντοζυγώνει, θα πρέπει να ξεκινήσω διάβασμα για την εξεταστική εάν θέλω να περάσω τα μαθήματα και λόγω των προαπαιτούμενων (αλυσίδες κοινώς) να παρακολουθήσω κανένα μάθημα…. Αυτά εν ολίγοις τα ’’άσχημα’’. Κατά τα άλλα, δουλεύω σε ένα απίστευτο μέρος μέσα στη θάλασσα πραγματικά που πέρυσι μου το αποκάλεσαν πλωτό νησί και μου άρεσε πάρα πολύ ο παραλληλισμός, σε άριστες συνθήκες εργασίας αλλά και άψογες συναδελφικές σχέσεις (γιατί έχω δουλέψει και σε μέρος όπου προσπαθούσαν ο ένας να φάει τον άλλο….) με πολύ γέλιο και όμορφη μουσική, και πολύ καλές παρουσίες! Γιατί δεν πρέπει να βλέπουμε πάντα το ποτήρι μισοάδειο, αλλά ούτε και μισογεμάτο. Το ποτήρι όπως και να το πεις, είναι ΜΙΣΟ, ούτε γεμάτο ούτε άδειο…. Και αυτό το μισό από τη μία σου βγάζει την επιθυμία να ήταν γεμάτο, αλλά χαίρεσαι και που δεν είναι άδειο και, που ξέρεις, μπορεί και να σε δροσίσει και να σε ξεδιψάσει μερικές φορές! Καλό καλοκαίρι σε όλους σας και καλά να περάσετε, όπου και όπως κι αν έχετε κανονίσει να το περάσετε! (Μαριλού μου, η συνέχεια του προηγούμενου post θα έρθει κάποια στιγμή. Οι εμπνεύσεις μου έρχονται άκυρες στιγμές όπου δεν μπορώ να τις καταγράψω και μετά ως δια μαγείας έχουν εξαφανιστεί από το μυαλό. Που θα πάει, κάποια στιγμή θα έχω το κατάλληλο timing…)

Yours faithfully,

Η.Θ.

11 Responses to Summer update

  1. Ο/Η marilia λέει:

    Ξέρεις τι μ’ αρέσει στα μπλογκς; Αυτό το πράγμα που λέμε διάφορα για εμάς και είμαστε σίγουροι ότι η e-παρέα μας, οι e-φίλοι μας, οι μπλογκοκολλητοί μας, θα το διαβάσουν! Και τους απευθυνόμαστε προσωπικά! 😉

    Φιλί, βρε ΜΙΚΡΟ, που θες και να τρέξεις στην εθνική! Μόλις πριν κάνα μήνα έβγαλα το «Nέο αίμα» από το αυτοκίνητό μου. Θες να σου το στείλω; χιχιχιχιχι! Βάλε κάτι, ένα σήμα, μια προειδοποίηση, ένα φάρο, έστω… Να προσέχουν οι άλλοι, καλοκαιριάτικα! Πού πας;

    Και, πού ‘σαι, μικρούλη; Αφιερωμένο εξαιρετικά το λαϊκό άσμα που ακούγεται τώρα στο ραδιόφωνο: «Ο χάρος βγήκε, βγήκε παγανιάαααααααααα» :mrgreen:

    Δε θα πεις τίποτα. Το ξέρω ότι με ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ!!!!! χιχιχιχιιχχιχιχιχιχι!

    μμμμμμμμμμμμμμμαααααααααααααααααααααααααατς!

  2. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    «.. να τρέξω γρήγορα στην εθνική….»
    KAΝΤΗΛΕΣ…. έβγαλα γυναίκα…..
    Θα σε μαλώσω…..
    Το κάνεις σαν το γιο μου που άλλαξε ζαντολάστιχα και εξάτμιση…θαρρείς αι έχει κανένα αγωνστικό.
    ΣΥΝΕΛΘΕ….
    ΄Οχι ψυχή μου, το τιμόνι δε θέλει «ξεσυνέριες και υπερεκτίμηση των ικανοτήτων σου.

    Ουφ, τα είπα…. εγώ πάντως, το χρέος μου το έκανα….
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Είμαι σίγουρος πως μου κάνεις πλάκα και πως θα με εμπιστευόσουν στο τιμόνι, αλλά και να μην έκανες, τελικά μόνο μια δοκιμή θα σε πείσει! όσο για το Νέο αίμα σου στέλνω μαιλ με διεύθυνση, το περιμένω Marilou!!!!!

    Glarenia είσαι η κλασική μητέρα τελικά! Είναι σα να άκουσα τη μητέρα μου! μην μου στεναχωριέσαι, έχω και την αίσθηση του κινδύνου ανεπτυγμενη και την αίσθηση της ταχύτητας. τρέλες δεν θα κάνω, και το τρέχω στην εθνική είναι το λογικό τρέξιμο! Το χρέος σου πάντως το έκανες! Φιλιά πολλά! Και τελικά δεν έχεις άλλα προβληματάκια με τον blogger ετσι;

  4. Ο/Η askardamikti λέει:

    Καλά να περάσεις φιλάρα!
    Βλέπω πως η Μαριλίτσα … σαβουροακούει!

  5. Ο/Η Roamer λέει:

    Η Μαριλίτσα πάντα ακούει και πάντα βλέπει! Μην κοιτάς που δε μιλάει! ;). Askar καλά να περάσεις κι εσύ!

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

  6. Ο/Η glarenia λέει:

    ΄Ηρθα για καλησπέρα αλλά και να δω πώς φαίνεται το αβατάρ
    Καθένας με τον πόνο του…
    ;-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Ο/Η glarenia λέει:

    Φτου τα ίδια δεν έχει λινκ το nickname – glarenia..

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. Ο/Η Σοφία λέει:

    Εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ μισο-γεμάτο το ποτήρι! Και μόνο το ότι είσαι δίπλα στη θάλασσα είναι σημαντικό 🙂

  9. Ο/Η patsiouri@yahoo.com λέει:

    Κοίτα να δεις που έμπλεξα με το σκυλάκι, δεν ασχολήθηκα με τίποτα άλλο τόσες μέρες…και τί ξέχασα???
    Τη γιορτή σου!
    Απαράδεκτη, το ξέρω…
    Χρόνια πολλά εκ των πολύυυυυ υστέρων, σνιφ!

  10. Ο/Η gelastoula λέει:

    Kalimera Ilia mou.. i fwni mporei na sou thimisei kati.. epestrepsa.. xairomai pou eisai xaroumenos kai aisiodoksos.. 🙂 To potiri einai misogemato… xexe. 🙂

  11. Ο/Η Roamer λέει:

    Στο Avatar σου φαίνεται ένας πανέμορφος γλάρος που έχει ανοίξει την «αγκαλιά» του για να μας βάλει μέσα του! Φιλιά πολλά glarenia!!!!

    έχεις δίκιο Σοφούλα , και μόνο που είμαι δίπλα σε θάλασσα θα έπρεπε να είμαι οκ! Αλλά βλέπεις δεν μου έχει λείψει για να την εκτιμήσω όσο θα έπρεπε!

    patsiouraki μπήκα και διάβασα για τον μικρό λίο, απλώς δεν είχα λόγια να πω γι αυτήν την απάνρθωπη μεταχείρηση που είχε ο μικρούλης. και χαίρομαι που τώρα είναι καλύτερα και πως βρέθηκαν μερικοί άνθρωποι που ενδιαφερθηκαν γι αυτό….. Και δεν πειράζει που ξέχασες την γιορτή μου, σημασία έχει η κίνηση και σε ευχαριστώ πολύ!

    Χμ……. σα να μου λέει κάτι αυτή η φωνή! Εξαφανίστηκε για λίγο, αλλά έκανε τον κύκλο της και επέστρεψε! Ξέρεις, το blogging είναι κολλητική ασθένεια, once blogger, always blogger! Το ίδιο είπα και στον αξύριστο που τον πήρες κι αυτόν μυρωδιά! Χαίρομαι λοιπόν που επέστρεψες! θα περάσω και από το «τσαρδί» σου!

Σχολιάστε

