Love summer nights…

Την είχε στην αγκαλιά του και δε χρειαζόταν τίποτα άλλο πια. Ήταν εκεί, μαζί. Μπροστά τους η θάλασσα έπαιζε παιχνίδια με το φεγγάρι. Η φωτιά έκαιγε σιγά-σιγά το ξύλο που είχανε ρίξει μέσα και χόρευε με τον αέρα.

Δημιουργούσε μικρές νεράιδες που κοιτάζανε αυτήν την όμορφη σκηνή, χαμογελούσαν και έτσι όπως δημιουργήθηκαν, έτσι και εξαφανίζονταν. Από το πουθενά. «Μπορούμε να μείνουμε έτσι για πάντα;». Μακάρι να ήταν μόνο στο χέρι τους. Αλλά με αυτόν τον τρόπο θα χάνανε όλα τα υπόλοιπα. Η φωτιά έκαιγε όπως οι καρδιές μέσα στα σωθικά τους. Έκαιγε και μέσα από τις στάχτες τους έβγαινε μια καινούρια αγάπη, κάθε στιγμή, πιο μεγάλη, πιο δυνατή. Το θρόισμα των φύλλων τους μετέφερε σε μια άλλη διάσταση. Το δροσερό αεράκι σε συνδυασμό με το ιώδιο της θαλασσινής αύρας τους διαπερνούσε και έφτανε μέχρι τα μύχια της ψυχής τους, τους αναζωογονούσε, τους κρατούσε στη γη. Γιατί δε θέλανε και πολύ για να ξεφύγουν, να πιάσουν ταχύτητες τρελές, να γίνουν ένα με το ασημί φως του φεγγαριού. «Κλείσε τα μάτια και κρατήσου γερά από τα χέρια μου γιατί θα ταξιδέψουμε τώρα, θα φύγουμε!» της είπε με φωνή σταθερή, γεμάτη αποφασιστικότητα. «Μ’ αγαπάς;» τη ρώτησε. «Σε λατρεύω», του απαντά χαμογελώντας. Τι όμορφο χαμόγελο Θεέ μου. Πόσο αγαπώ κάθε πόρο του δέρματός της, κάθε βλέμμα της, τους χτύπους της καρδιάς της που πέφτουν και γίνονται ένας με τους δικούς μου….

Inspired by summer nights and love that’s in the air! To be Continued? (?)

Yours faithfully,

Η.Θ.

15 Responses to Love summer nights…

  1. Ο/Η billakos λέει:

    Μια αγάπη στη ζωη ειναι σαν να ξανγεννιεσαι,να ξεκινας απο την αρχη, να τα θυσισαζεις ολα,να εχεις ματια μονο γι άυτη και να φαινεσαι ισως σκληρος ή αποτομος στους φιλους σου!! Αγαπη+ερωτας= υπευθυνοι για τη συμπεριφορα μας αλλα και για τη διαθεση μας!! ….κατι εχεις περασει κι εσυ διπλα σε φιλους σου…..

  2. Ο/Η Roamer λέει:

    Σίγουρα Bilako και χαίρομαι πολύ που τα περνάω μαζί τους και όχι μακρυα (όσο μπορώ…. Αλλά ξέρουν οι φίλοι μου ότι προσπαθώ…) Και ότι θέλω να είμαι δίπλα τους κάθε στιγμή και όχι απέναντί τους…. όπως και να έχει, είναι χαρά, είναι ευτυχία να είσαι ερωτευμένος, για όσο αυτό κρατήσει!

  3. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Μας πιάσαν οι ρομαντισμοί;

    Μακάρι…

  4. Του έρωτα και της φωτιάς λοιπόν… ! 🙂

  5. Ο/Η iLiAs λέει:

    ..ελα Λιάκο!!

    Καλή συνέχεια..το καλοκαίρι ειναι στα γούστα 🙂 🙂

  6. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Ερωτευμενάκι….μ’ αρέσεις…
    ΄Ετσι….

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Ο/Η askardamikti λέει:

    Άσε, φίλε, η Μαριλίτσα μού έκανε μεγάλο καψόνι μιλάμε!
    Ήθελε ολονύχτιο πάρτυ στην παραλία στο Καβούρι και με έβαλε να κουβαλήσω από γεννήτριες μέχρι ηχεία…

  8. Ο/Η marilia λέει:

    Ηλία, μην τον ακούς! Εγώ δε φταίω σε τίποτα, αυτός τραγουδούσε το «απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα»…

    Πάντως, μικρέ, καλά το πας. Να συνεχιστεί, παρακαλώ! 😉

    σνουποφιλάκι, καλέ

  9. Ο/Η askardamikti λέει:

    Χρόνια σου πολλά Λιάκο!

  10. Ο/Η iLiAs λέει:

    Λιάκο χρόνια πολλά! Υγεια και αγάπη στη ζωή σου! 🙂
    Να είσαι πάντα καλά! 🙂

  11. Ο/Η marilia λέει:

    Χρόνια πολλά, καλά, γλυκά κι ευτυχισμένα, μικρούλη!!! Να σε χαιρόμαστε! 😀

    μμμματς!

  12. Ο/Η Roamer λέει:

    Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας και σας τις ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου. Δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο που χρειάζεται για το blog και θέλω να το συνεχίσω το Story Marilou αλλα δουλεύς συνεχώς και σχεδόν αδειαλείπτως αυτό το καλοκαίρι, συν το διάβασμα γιατιν εξεταστικη και τα σήματα! (Θα γίνω κι εγώ επίσημα όδηγός![Η δολοφόνος, όπως θέλει το παίρνει κανείς!]) Ελπίζω να βρω χρόνο και να γράψω ένα post, μέσα στην άλλη εβδομάδα και να περάσω από τα τσαρδιά σας! Φιλιά πολλά και ευχές για ένα καλό καλοκαίρι!!!!!

  13. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Λιάκο μου, ….είμαι στενοχωρημένη, γιατί την ίδια ώρα που άφησα ευχές στιν iLia MAS πέρασα και από εδω.
    Καλά που ξαναπέρασα, γιατί δεν τις βλέπω. ΄Οπως και να έχει,
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  14. Ο/Η purple λέει:

    χρονια πολλα ηλια μου 🙂 να περασεις ενα τελειο καλοκαιρι!!!

  15. Ο/Η Roamer λέει:

    Γλαρένια μου θα σου στείλω ένα mail αύριο μεθαύριο (αύριο το υπολογίζω) για να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες σχετικά με το blog σου! ετοιμάζω κάτι αλλά θα σου το πω όταν θα είναι ολοκληρωμένο! Δεν μου αρέσει καθόλου που είσαι πικραμένη και στεναχωρημένη από τον bloger και δεν θέλω να σταματήσεις τις υπέροχες Γλαρένιες Αγκαλιές σου! περισσότερα εν καιρώ που δεν αργεί! 🙂

    Nouna μου σ’ ευχαριστώ πάάάάάάάάάρα πολύ για τις ευχές σου! Σ’ αγαπώ πολύ και το ξέρεις! Από εβδομάδα επιστρέφω (ελπίζω) και πάλι στις γειτονιές σας!

Σχολιάστε

