I want a jazzy night in a cloudy sky…

Πώς να το εξηγήσω λοιπόν αυτό το πράγμα τώρα ε; υπάρχει περίπτωση να «φτάσεις τα όρια σου» στο θέμα καλοπέραση; Γιατί κάτι τέτοιο αισθάνομαι και δεν θέλω να παρεξηγηθώ…. Αυτές οι εβδομάδες είναι από τις καλύτερες που έχω περάσει μέσα στα 19 χρόνια ύπαρξης που μετράω πλέον (Δεν σας το είπα; Έγινα 19 στις 5 του μηνός! Να ζήσω το μπαγάσικο!). και κάπου εκεί, την ημέρα των γενεθλίων μου, κάτι έκανε τσαφ και η διάθεσή μου από άκρως τέλεια και χαρούμενη έπεσε μοναχά ένα σκαλοπατάκι… Παρόλα αυτά ήμουν χαρούμενος, είχα τους φίλους μου (τους περισσότερους τουλάχιστον) κοντά μου και μου έδειχναν έμπρακτα ότι αξίζω κι εγώ κάτι ρε παιδί μου…. Καταλήξαμε στην παραλία του Φαλήρου, με κιθάρες και ποτά, με καλή παρέα και διάθεση, να αγναντεύουμε τα πλοία που πηγαίνανε προς την Ελευσίνα και τον ουρανο να…..’’γαλαζίζει’’. γενικά περνάω τέλεια, απλά. Αισθάνομαι ότι κάπου εκεί μέσα, σε όλη αυτή τη φασαρία και τη βαβούρα θέλω μερικές στιγμές ηρεμίας. Μερικές στιγμές να μείνω μόνος μου, να γράψω στο blog μου, να δω εσάς, να σκεφτώ πράγματα που με προβληματίζουν…. Δεν μπορώ να αισθάνομαι trespassing στο ίδιο μου το σπίτι…. Νομίζω με εννοείτε! Και μια jazzy night θα ήταν ό,τι καλύτερο για να θυμηθώ όλα όσα είχα ξεχάσει εις γνώσιν μου τόσο καιρό…. Πάντα τέτοιο καιρό κάτι με πιάνει. Γιατί πάντα τέτοιο καιρό κάτι τελειώνει. Δεν ξέρω εάν πρέπει να βάζουμε τόσα ορόσημα πάνω στη ζωή μας και πόσους απολογισμούς πρέπει να κάνουμε μέσα στο χρόνο, αλλά η ημέρα των γενεθλίων μου είναι ακόμα μια τέτοια ημέρα…. A jazzy night, just me, a saxophone and a pavement in a cloudy sky… Και να έχει και κάπως κρύο! Ναι, κάπως έτσι… Φάση είναι, θα περάσει! Καλό καλοκαίρι σε όλους σας πλέον και επισήμως! (Θα επανέλθω σύντομα)

Yours faithfully,

Η.Θ.

7 Responses to I want a jazzy night in a cloudy sky…

  1. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Δεν χρειάζεται να βάζεις ορόσημα, η ζή διαλέγει και τα βάζει για ‘σένα. Τα συνειδητοποιείς καλύτερα όταν τα κοιτάς «μετά»…

  2. Ο/Η unshaved bastard. λέει:

    Μετά απο κάτι ξέφρενο και μεγάλο, όλοι επιζητούμε λίγη ησυχία και λίγη ώρα με τον εαυτό μας.
    Αν ζήσουμε αλόγιστα, χωρίς σκέψη και μέτρο, τότε χάνουμε την ουσία.
    Άρα καλύτερα τα πάντα με μέτρο.

    Και τα Jazzy night καλά είναι, μονάχα να μην σε καταπλακώσουν.

    Καλημέρα!

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Darthiir. δεν έχεις και άδικο. Είναι ένα από τα σημεία που δεν μπορείς παρά να τα βλέπεις μετά τα ορόσημα… Η ζωή κάνει τις επιλογές της, είτε το θέλουμε, είτε όχι.

    Unshaved Bastard. τα jazzy nights είναι από τα καλύτερα, εάν είσαι λάτρης του είδους…. Απλά σκέψου ένα τύπου «παρακμιακό» μαγαζί βγαλμένο από το Sin City, μια ατμόσφαιρα γεμάτη από καπνό τσιγάρων, στη σκηνή η φωνή των νέγρων και το σαξόφωνο και κάπου εκεί μέσα εσύ…… Magic! Καλημέρα και σε εσένα!

  4. Ο/Η askardamikti λέει:

    Κατ’ αρχήν να τα χιλιάσεις και πάντα υτυχισμένος!
    Και πού ‘σαι; Όχι απολογισμούς…

  5. Ο/Η Roamer λέει:

    Σ’ ευχαριστώ πολύ Άσκαρ! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς να το πάθεις! Όσο για τους απολογισμούς, θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τη συμβουλή σου!

  6. Ο/Η iLiAs λέει:

    …αισιοδοξία Λιάκο..το καλοκαίρι είναι μπροστά μας 🙂
    Να είσαι καλά συνονόματε 🙂

  7. Ο/Η Lockheart λέει:

    Χρόνια πολλα οτι επιθυμεις με υγεια αγαπη και οτι καλυτερο 🙂 τελικα είδες στην ζωή αξίζουν οι όμορφες και οι πραγματικά απλές ανθρώπινες στιγμές μας:)
    φιλια:)

Σχολιάστε

