Lost in Space!

Ναι, είμαι χαμένος σε ένα δικό μου παράλληλο σύμπαν. Όπου έχει πάντα καλοκαίρι και οι καλές παρέες πάνε στον παράδεισο! Αυτές οι εβδομάδες περνάνε καλύτερα κι από διακοπές! Δηλαδή αισθάνομαι ότι βρίσκομαι μονίμως σε διακοπές! Είναι πολύ παράξενο όλο αυτό! Και συνάμα τόσο διασκεδαστικό! Κάθε μέρα για μπάνιο από το μεσημέρι μέχρι αργά το απόγευμα και μετά μαζεμένοι όλοι μαζί σε ένα σπίτι να συνεχίζουμε το γλέντι, τρώγοντας πίνοντας και παίζοντας ps3. και το βραδάκι, ναργιλές ποτάκια μπύρες… Μόνο φοιτητής εν μέσω εξεταστικής δεν φαντάζω! Μάλλον δε φαντάζουμε! Γιατί είμαστε όλοι μαζί οργανωμένοι στο έγκλημα! Παιχνίδια και γέλια στην παραλία, κοκορομαχίες και……… χαμόγελα! Πολλά χαμόγελα! Και σφυρηλάτηση σχέσεων. Και βόλτες με το τραμ μέχρι το σπίτι. Γιατί μπορεί να είμαι κατακαμένος και με τέσσερα ευρώ για άλλες τέσσερεις ημέρες, αλλά εγώ νοιώθω από τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο. Γιατί μερικά πράγματα έχουν άλλη αξία, όχι χρηματική, και από αυτήν είμαι απλόχερος όσο και οι άλλοι δίπλα μου! Και αυτό που λέγαμε από τα Χριστούγεννα, αυτό το «τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα», το πιστεύω ακράδαντα πλέον! Και κάπου μέσα σε αυτό το παράλληλο σύμπαν, υπάρχει και μια εξεταστική. Που ξεκινάει την Τρίτη αλλά θα μας βρει κατάλληλα προετοιμασμένους και ετοιμοπόλεμους να περάσουμε αρκετά μαθήματα για να μην έχουμε να δώσουμε στην επαναληπτική του Σεπτεμβρίου… Και μετά από αυτά, ένα καλοκαίρι που έχει ξεκινήσει με τις καλύτερες προοπτικές για να μου μείνει αξέχαστο και ένα από τα καλύτερα της ζωής μου! Σήμερα το βράδυ βγήκα μια βόλτα στο Φάληρο, στην παραλιακή. Ένα από τα πιο όμορφα κομμάτια της πόλης αυτής. Είμαι καλά! Πολύ καλά! Τα υπόλοιπα τα αφήνω για το μέλλον! Σας εύχομαι να περνάτε κι εσείς καλά και να έχετε ένα συναρπαστικό και πολύχρωμο καλοκαίρι!

Yours faithfully,

Η.Θ.

13 Responses to Lost in Space!

  1. Ο/Η Darthiir the Abban λέει:

    Μας έπιασε η άνοιξη;;;

  2. Ο/Η marilia λέει:

    Να ομορφοπερνάς πάντα, «μικρέ»! 🙂

  3. Ο/Η mogwai λέει:

    σε λένε Ηλια και εισαι καλα

    χορος : «Και ο Ηλιας είναι καλα» hop hop

    καλο καλοκαιρι αν και τη μισω αυτη την ευχη!

  4. Ο/Η askardamikti λέει:

    Καλά ρε σεις, πώς τα καταφέρνετε κι ενώ το κωλοβαράτε, περνάτε τα μαθήματα της εξεταστικής;
    Κι εγώ το σπασικλάκι στρώνω κώλο….

  5. Ο/Η iLiAs λέει:

    ..Λιάκο..το καλοκαίρι εχει αρχισει …ελπίζω να το περνάς όμορφα..διπλα σε θάλασσα, δίπλα σε παρουσίες που αγαπάς 🙂

  6. Ο/Η Roamer λέει:

    Ποια Άνοιξη, η Άνοιξη πέρασε Darthiir!!!!! Ζήτω το καλοκαιράκι!!!!!!

    Ομορφοπερνάω Μαριλού μου! και ελπίζω να κάνεις το ίδιο κι εσυ!!!!!

    Με λένε Ηλία και είμαι καλα!!!! Ηοp Hop Και ο Ηλίας είναι καλα!!!!! Το κάνω σωστά τρελό Gremlin? Και κοίτα μην εξαφανιστείς πάλι έτσι; (Γτ δεν σου αρέσει αυτή η ευχή; Είσαι πιο πολύ τύπος του χειμώνα;:P)

  7. Ο/Η Roamer λέει:

    Εμμμα…. Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!!!!! Ουσιαστικό διάβασμα Ασκαροπατέρα Kαι δεν ξέρω κατά πόσο τα μαθήματα της Θεολογίας μπορούν να συμπυκνωθούν και να πάρεις τα ουισαστικά κομμάτια! Αλλά δεν πρέπει να έχεις παράπονο, όλο τον άλλο χρόνο ξετσουτσουνίζεις με το χαρέμι, να μην στρώσεις απλά το κωλαράκι σου? (Αλλά και πάλι δεν σε φοβάμαι εσένα! θα τις κάνεις τις ζουζουνιές σου!)

    Περνάω έτσι ακριβώς όπως το περιγράφεις Liako! Kι ελπίζω να το περνάς κι εσύ όπως κι εγώ!!!!!!!

  8. Ο/Η Artemis λέει:

    aaa ti wraia xD mpravo pou pernas toso wraia =D etc na pername oloi wraia kai na yparxei i xara pantou! =D eipa 3 fores to wraia xD ki alli mia 4 xD

  9. Ο/Η Alessia λέει:

    Καλο Καλοκαιρι Λιακο!!! 🙂

    Να ηξερες ποσες φορες κι εγω πηγαινω βολτα στη παραλιακη μεχρι Λαιμο Βουλιαγμενης και μονο η ανασα της θαλασσας με κανει να νοιωθω πιο ζωντανη! Η θαλασσα ειναι πραγματικα το στοιχειο μου…

    Σου ευχομαι με τη σειρα μου να νοιωθεις παντα πλουσιος στη ψυχουλα σου και βεβαια…Καλη εξεταστικη αν και ειμαι σιγουρη οτι ολα θα πανε μια χαρα!

    Καλοκαιρινα Φιλια :-))

    Alessia

  10. Ο/Η Roamer λέει:

    Όλοι να περνάμε ΩΡΑΙΑ, να μην περνάω μόνο εγώ ΩΡΑΙΑ, να περνάς κι εσύ ΩΡΑΙΑ! Είδες Artemis σε συναγωνίζομαι στο ΩΡΑΙΑ! 😉

    Alessia αυτό με τη θάλασσα ειναι πολύ παράξενο…. Εάν ανατρέξεις σε post του παρελθόντος μου θα δεις ότι έχω μια πολύ ιδιαίτερη σχέση μαζί της…. Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχες αν και δε νομίζω να πιασουν εάν δε διαβάσουμε και λίγο!

Σχολιάστε

