Πήραμε σβάρνα…την Άρτα και τα Γιάννενα!

Μετά από απουσία μιας εβδομάδας από τη μεγάλη πόλη επιστρέφω με γεμάτες τις αποσκευές της ψυχής μου… Μια εβδομάδα γεμάτη καινούρια πράγματα, καινούριες φιλίες, καινούρια πρόσωπα που είναι σα να τα ήξερα χρόνια, στιγμές που θα έχω να θυμάμαι για αρκετό καιρό ακόμα. Ο πρώτος μου προορισμός ήταν τα Γιάννενα. Μια φοιτητική καθαρά πόλη, μέσα στο πράσινο και μέσα στη ζωή. Εκεί πέρα ήμουν χωρισμένος ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις. Η μία ήταν μέσα στη διασκέδαση, το ξεφάντωμα, τη πολλή φασαρία και το ποτό! Εγκαίνια στο privilege, κι εμείς δε λείπαμε από αυτό! Ξενύχτι μέχρι πρωίας και μετά ύπνος μέχρι το μεσημέρι για να σηκωθούμε και να πάμε για καφέ, και μετά πάλι για ποτό! Τρομεροί ρυθμοί και άκρως εξαντλητικοί (Μην μιλήσω για τα λεφτά που χαλάσαμε…). Για καλή τους τύχη, τους παίρνει να κάνουν κάτι τέτοιο καθώς σαν πόλη δε μου φάνηκε ιδιαίτερα ακριβή…

Και από την άλλη μεριά ήταν οι ήσυχες βραδυές με την ξαδέρφη μου και την φίλη της, όπου συζητάγαμε για πολλά και διάφορα πράγματα ακούγοντας χαλαρή μουσικούλα και κάνοντας και κανένα τσιγαράκι, έτσι γιατί το σήκωνε η ατμόσφαιρα. Είναι όμορφο να βλέπεις ανθρώπους που έχουν περάσει αρκετά και που τα νοσταλγούν με μια ελαφριά μελαγχολία και ένα χαμόγελο στα χείλη. Γιατί είναι άνθρωποι καλοζωισμένοι και ευχαριστημένοι με το παρελθόν τους. Βέβαια αυτή μου η συναναστροφή με έβαλε και σε προβληματισμούς καθώς έχουν διανύσει ήδη τα τέσσερα χρόνια της φοιτητικής τους ζωής και σιγά-σιγά, προσπαθούν να συνειδητοποιήσουν ότι όλο αυτό τελειώνει…. Κάπως έτσι θα είμαι κι εγώ σε τέσσερα χρόνια (και λιγότερο) μπορεί να φαίνεται μακρινό αλλά δεν κατάλαβα πως πέρασε ήδη ο πρώτος χρόνος και ότι σαν πέρυσι πέρναγα κι εγώ όπως περνάνε τώρα τα παιδιά από τις πανελλαδικές εξετάσεις! Όπως και να έχει οι διακοπές μου στα Γιάννενα πέρασαν μοιρασμένες στα δύο και προσφέροντάς μου τις καλύτερες εμπειρίες και από τις δύο μεριές… Ήταν καιρός να τα αφήσω όλα αυτά και να προχωρήσω παρακάτω…………….μέχρι την Άρτα! :D

Η Άρτα ήταν κάτι εντελώς το διαφορετικό… μικρή πόλη όπου οι περισσότεροι γνωρίζουν τους άλλους. Αλλά πιο πολύ μου άρεσε ότι για ένα περίεργο λόγο όλοι μου συμπεριφέρονταν σαν να με ήξεραν από πάντα! Δεν χρειάστηκαν σχεδόν ούτε καν οι συστάσεις! Κατ’ ευθείαν στο ψητό. Με ένα υπέροχο μπάνιο στο μονολήθι και αργότερα κρύα μπύρα σε ένα μαγαζί κάπου στο κέντρο, κοντά στο ποτάμι και το γνωστό γεφύρι! Και φυσικά το ξενύχτι για την τελική μορφή της παρουσίασης της Γιούλης την επόμενη ημέρα που ήταν ομολογουμένως επεισοδιακή από πολλές απόψεις!

Κρατάμε εμπειρίες και συνεχίζουμε. Αναμνήσεις από κάθε τόπο και μικρές μικρές λεπτομέρειες που τις φυλάμε κάπου μέσα στην ψυχή μας. Αυτό ήταν για εμένα όλο αυτό το ταξίδι. Μια απόδραση από όλα όσα με περίμεναν πίσω. Που με είχαν κουράσει αλλά τελικά μου είχαν λείψει… Πέραν των καινούριων φιλιών που έκανα μέσα από αυτό το ταξίδι κατάφερα να εκτιμήσω και πολλές παλιές…

Ήταν καλό όσο κράτησε. Αλλά κάποτε θα έπρεπε να τελειώσει. Αλλιώς δεν θα είχε νόημα. Επέστρεψα και νοιώθω ανανεωμένος και καινούριος. Από πολλές απόψεις. Θα μπορούσα να πω και αλλαγμένος. Τέλος, με αυτό το ταξίδι άνοιξα τους ασκούς του Αιόλου, καθώς αυτό που υπέθετα, πλέον το σιγούρεψα. Πεινάω! Πεινάω για ταξίδια και θέλω να καταβροχθίσω κάθε γωνιά της γης. Ξύπνησε μέσα μου ο ταξιδευτής που έκρυβα μέσα μου! Που δημιουργούσα μέσα στα όνειρά μου και που τον άφηνα εκεί μέσα. Κατάλαβα ότι οι λόγοι που σε αναγκάζουν να μείνεις πίσω δεν είναι οι οικονομικοί. Απλώς δεν είσαι έτοιμος να ακολουθήσεις αυτό που θες. Γιατί όλα τα άλλα, εάν υπάρχει η καλή παρέα και η όρεξη μπορούν να πραγματοποιηθούν. Γιατί δεν κοστίζουν σε ευρώ. Κοστίζουν σε χαρτονομίσματα ψυχής, κι εκεί αποδεικνύεις πόσο φειδωλός η απλόχερος θέλεις και είσαι διατεθειμένος να γίνεις. Είναι δυο πράγματα που φαινομενικά φαίνονται να είναι τσάμπα αλλά εσύ είσαι αυτός που καθορίζει την πραγματική τιμή τους, ή μάλλον το πραγματικό τίμημά τους… Ελπίζω να μην σας κούρασα! Σας εύχομαι να περνάτε πάντα τόσο καλά όσο πέρασα εγώ! Και τώρα που ξαναβλέπω, σαν να μην σας έγραψα τίποτα αισθάνομαι…

Yours faithfully,

Η.Θ.

5 Responses to Πήραμε σβάρνα…την Άρτα και τα Γιάννενα!

  1. Ο/Η purple λέει:

    αχ μου θυμισες τα νιατα μου (χιχιχιιχχιχιχιχιιχιχι σαν γρια μιλαω μπρρρρρρρρρ)
    καλες διαδρομες.. σωματικες και πνευματικες!!!

  2. Ο/Η marilia λέει:

    Κάποιος θα προσπαθήσει να με εκθέσει. Μην πιστέψεις τίποτα, μικρούλη, εντάξει;

    Μμμμμμμμμμματς!

  3. Ο/Η askardamikti λέει:

    Στα Γιάννενα ξεσάλωνε η Μαριλίτσα φοιτητριούλα! Έχω και φώτο της στο μπλογκάκι μου! Τρέχα να δεις πλατίτσα…

  4. Ο/Η Vampy λέει:

    Hellooo!! Apo mia pleura niwthw tin parea sou..
    Eimai pleon se mia ilikia pou i tetraetia twn spoudwn mou teleiwnei. Thewritika, kathws praktika xrwstaw tis mixalous. Alla oso na nai me kanei na sunditopoiw pws dn ginete gia panta na mai kollimeni se auth thn katastasi, ki prepei na teleiwsw na proxwrisw. Ki oxi mono me thn sxoli. Alla ki se ena genikotero plaisio:P Ki ap thn alli, dikos mou antrwpos dinei twra panneladikes 2i fora, ki agxonomai mazi tou, xaromai otan paei kala. ktlp kai gia alli mia fora ta bazw me to xalia sustima paideias.
    Kai skeftomai oti gi auto to sustima mas einai xalia ki tha parameinei xalia. Gt otan exoun dikaiwma summetoxis sta koina K dikaiwma psifou.. oi panneladikes ein idi pou anoikei sto xtes:P Ki gia na mhn milisw gia twn wx aderfismo pou mas diakrinei:P

    Kata ta alla elpizw na euxaristithikes to taksidaki sta mitrika moy edafi (pws leme patria?:P e kt tetoio :P) Ein i mama mou ap ta giannena::P Auta.. me epiase to mpla mpla mou. Oreksi gia koubenta blepeis! Na sai kala!

  5. Ο/Η iLiAs λέει:

    …παντα τέτοια γούστα Λιάκο 🙂
    Καλο σαββατοκύριακο..

Σχολιάστε

