Smile, it’s contagious!

Ο καιρός έφτιαξε. Και μέσα στο μικρό μου το μυαλό άρχισαν να ανοίγουν διάφορες σκέψεις που είχαν κλειστεί καλά μέσα στα κρύα του χειμώνα. Λες και η έλλειψη ηλίου τα είχε ρίξει σε χειμέρια νάρκη, έναν συνεχή ύπνο που υπολόγιζα ότι δεν θα ξυπνήσουν ποτέ. Αλλά δεν είναι έτσι τελικά τα πράγματα. Σας έχει τύχει να παλεύετε για κάτι που στο βάθος θυμίζει να είναι μια ανέλπιδη ελπίδα; Ένα μεγάλο όχι μέσα από μια διαδρομή με πολλά ναι και πολύ ευχαρίστως; Ένας τεράστιος τοίχος που δεν σου αφήνει και πολλές διεξόδους, που όμως μέχρι και τα τελευταία μέτρα είναι στρωμένος με ένα πανέμορφο κατακόκκινο χαλί; Εισπνοή, εκπνοή, ανακούφιση; Δεν ξέρω. Αλλά αυτό που έμαθα να κάνω καλά είναι να χαμογελάω. Και νομίζω πως αυτό, το ΕΝΑ και μοναδικό μάθημα που έμαθα καλά είναι το δυνατότερο εφόδιο που θα μπορούσε να μου δώσει αυτή η ζωή. Ίσως στην επόμενη ζωή να μάθω να είμαι πιο ανέκφραστός… Το χαμόγελο όμως δεν ταιριάζει με όλα τα ρούχα μας… γι αυτό έμαθα και το δάκρυ. Γι αυτές τις λιγοστές φορές που το χαμόγελο δεν ταιριάζει, που φαίνεται παράταιρο, και εντελώς εκτός κλίματος. Και στις πιο ειδικές περιπτώσεις έμαθα να φοράω και τα δυο! Έχω να λύσω έναν τελευταίο γρίφο, αλλά οι δαίμονες δεν μπορούν να βοηθήσουν πλέον. Προσπαθώ να βγάλω πράγματα από κάτι άλλο. Γιατί οι απαντήσεις που πήρα δεν με κάλυψαν και μου φάνηκαν πολύ επιφανειακές. Γιατί ξέρω ότι υπάρχει κάτι παραπάνω από αυτό. Και πίσω από τον τεράστιο τοίχο το χαλί συνεχίζει και απλώνεται προς μια άλλη κατεύθυνση. Έχω όλη τη καλή διάθεση να σπάσω αυτόν τον τοίχο, αλλά δεν μπορώ χωρίς το σφυρί και το καλέμι…. Παρόλα αυτά μπορώ να κάνω μεταβολή και να στρίψω σε έναν άλλο διάδρομο. Που ξέρεις, ίσως πέσω σε ένα άλλο χαλί που να μην βγάζει σε τόσο δύσκολα εμπόδια. Αλλά είμαι ξεροκέφαλος και θα επιμένω πάντα εκεί πέρα. Τουλάχιστον χαμογελάω, κάτι είναι και αυτό. Δε νομίζετε; Είμαι πεπεισμένος ότι κάτι υπάρχει εκεί πέρα. Κάτι πολύ δυνατό. Και το ένστικτό μου δεν πέφτει πολύ εύκολα έξω. Παρόλα αυτά μερικές φορές είναι προτιμότερο να υπερισχύει η λογική. Η σύνεση. Μπορεί τα πιο όμορφα πράγματα να κρύβονται στις πιο τρελές μας σκέψεις αλλά στο τέλος καταλήγουμε να θεωρούμαστε τρελοί! Κατά γενική ομολογία! Εσείς μπορείτε να πληρώσετε το τίμημα; Εγώ ίσως και να μπορώ, εάν δεν σταματήσω να χαμογελώ…. Έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από την τελευταία φορά που ξύπνησαν όλα αυτά μέσα μου και νομίζω πως αυτό θα πρέπει να αποκαλούμε «ωρίμανση». Δεν σταματάω τα πάντα σε αυτήν τη σκέψη, την προχωρώ λίγο παρακάτω. Βλέπω τι μου στοίχισε τόσο καιρό και πηγαίνω one step farer… κάνω βήματα. Και βλέπω ότι κάποτε μπορεί και να φερόμουν γελοία στα ίδια προβλήματα, στις ίδιες σκέψεις. Αλλά μερικά πράγματα ίσως να μην αλλάξουν ποτέ. Εδώ θα είμαστε για μια ακόμα φορά να τα λέμε… Και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε. Όχι σαν χαζοχαρούμενοι, αλλά ένα χαμόγελο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν…

Yours faithfully,

H.Θ.

11 Responses to Smile, it’s contagious!

  1. Ο/Η purple λέει:

    ετσι ηλια μου το χαμογελο ειναι μεταδοτικο και δεν στοιχιζει μην το σκεφτεστε!!! τα πιο ωραια πραγματα ερχονται εκει που δεν τα περιμενεις απο αυτα που λες τρελα και ανεφυκτα… εχεις δρομο… απολαυσε!!!

  2. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    To μονο που γνωρίζω απο το τρόπο γραφής σου και χωρις να σε ξερω προσωπικά είναι τον τοίχο μπορείς να τον κάνεις κομματια..

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Έχω δρόμο ακόμα… Αλλα πάντα θα χαμογελώ, ελπίζω το ίδιο κι εσύ! Φιλί γλυκό για τη e-νονά μου!

    Μακάρι να μπορέσω να τον κάνω χίλια κομμάτια αυτόν τον τοίχο Locky… Βέβαια μετά θα βρεθούν άλλοι τοίχοι μπροστά αλλά όπου κολλάει ο καθένας! 😛

  4. Ο/Η Alessia λέει:

    Το μονο που γνωριζω ειναι οτι οταν αντιμετωπιζοντε ειτε τα καλα ειτε τα κακα με Χαμογελο ολα ειναι πιο ευκολα και πιο απλα…Και αυτο κανω κι εγω…Δεν θα επετρεπα στον εαυτο μου να μην ειμαι χαμογελαστη και ποσο μαλλον οταν ειναι τριτοι που προσπαθουν να μου βγαλουν το χαμογελο…Για μενα η ιδια η Ζωη ειναι ενα Χαμογελο!

    Καλο ΣΚ Ιλια μου και παντα με χαμογελο!

    Φιλουμπες,
    Alessia

  5. Ο/Η Roamer λέει:

    Και πολύ καλά κάνεις Alessia, πάντα όλα είναι πιο εύκολα με το χαμόγελο στα χείλη, σου βγαίνει πιο αυθόρμητα μια αισιόδοξη ματιά όταν χαμογελάς! Καλό Σου/Κου και σε εσένα! Α και μπάι δε γουέι, εσύ έχεις blog?

  6. Ο/Η candy's λέει:

    Που εισαι μωρε γλυκουλακι? 🙂

  7. Ο/Η Alessia λέει:

    Οχι Ιλια μου, δεν εχω blog δυστυχως…Αυτο που προσπαθω να κανω ειναι, οταν τυχαινει να βρω καποιο blog που να μου αρεσει αρα και κατα συνεπεια η ψυχουλα του συγγραφεα μεσο το οποιο εκφραζεται, με καποιο τροπο να ειμαι μερος σε αυτο το ταξιδι εστω και με εμεσο τροπο…

    Σ’ευχαριστω για την φιλοξενια σου!

    Φιλια πολλα και καλη εβδομαδα απο αυριο!

    Alessia

  8. Ο/Η Roamer λέει:

    Εδώ είμαι γλυκιά καραμελίτσα! Σε φιλώ και σε σκέφτομαι! 😛

    Χαίρομαι πολύ που σε εκφράζουν αυτά που λέω και γράφω και με τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι βρήκες καταφύγιο στο γωνιθά μου… Ελπίζω να μην σε απογοητεύσω στο μέλλον! καλό σου σου και εσένα Alessia και όταν θα έρθει η στιγμή να φτιάξεις blog θα το καταλάβεις και θα μοιραστούμε όλοι μαζί αυτά που κρύβει η δική σου ψυχούλα, και που ξέρεις ({το πιο πιθανό) είναι να τα κάνουμε και δικά μας….

  9. Ο/Η theatremaniac λέει:

    Eξέτασε και το ενδεχόμενο να σου δίνει κάποιος και το σφυρί και το καλέμι ,απλώς εσύ να κάνεις ότι δεν τα βλέπεις…..τότε ίσως ο τοίχος να πέσει!!! 🙂

  10. Ο/Η Roamer λέει:

    Λες να έχω ρο σφυρί και το καλέμι και να μην έχω καταστρέψει τον τοίχο; Δύσκολο αν και με έβαλε σε σκέψεις…. Ξέρεις, υππάρχει και το ενδεχόμενο να μην κρατάω το σφυρί και οτ καλέμι αλλά νιτρογλυκερίνη! Ο σκοπός είναι να γκρεμίσω τον τοιχο αλλά να μην τα τιναξω όλα στον αέρα! (Συμπεριλαμβανομένου και εμέ!)

  11. Ο/Η theatremaniac λέει:

    Δεν νομίζω να τα τινάξεις όλα στον αέρα…Ξέρεις τι κάνεις και το ΠΙΟ σημαντικό: ξέρουν οι γύρω σου πως να σε αντιμετωπίσουν και κατά πόσο είσαι έτοιμος για νέα δεδομένα.(αλλιώς τι φίλοι σου θα ήταν;;) so,κινήσου με ό,τι μέσο έχεις για να σπάσεις τα εμπόδια!!!

Σχολιάστε

