Ένα «κουτσό» Πάσχα μας περιμένει…

Ο καιρός πέρασε και θα μπορούσα να πω ότι επέστρεψα και πάλι με το συννεφάκι μου πάνω στον καθαρό ουρανό… Αλλά αυτή τη φορά ξέρω ότι πολύ σύντομα θα βρέξει και πάλι. Τώρα όμως θα είμαι προετοιμασμένος γι’ αυτό, όσο προετοιμασμένος μπορεί να είσαι δηλαδή για κάτι τέτοιο. Επέστρεψα και πάλι στα πάτρια εδάφη, τα γνωστά μέρη, στα οποία όπου και αν γυρίσεις θα βρεις γνωστούς ανθρώπους να σε περιτριγυρίζουν! Μετά από ένα ολόκληρο μήνα απουσίας, ναι, η αλήθεια είναι ότι μου έλλειψε όλο αυτό. Ίσως επειδή αυτός ο προηγούμενος μήνας ήταν πολύ γεμάτος και αυτό κάπως θα πρέπει να αντισταθμιστεί στην πορεία της ζωής μας… Είμαι και πάλι στο ίδιο μέρος που πριν από ένα χρόνο ακριβώς θεωρούσα το «χρυσό κλουβί» μου. Αλλά πραγματικά δεν είναι έτσι. Όσο μεγαλώνεις βλέπεις ότι στην πορεία της ζωής θα αναθεωρήσεις πολλά πράγματα… Και αυτό είναι ένα από τα πολλά που έχω αναθεωρήσει μέσα σε ένα χρόνο που φαίνεται τόσο γεμάτος που πραγματικά περιλαμβάνει όλα όσα θα είχα κάνει και μέσα στα προηγούμενα δεκαεφτά χρόνια που μετρώ σαν ύπαρξη… Και υποθέτω πως αυτό το πράγμα Αυξάνεται εκθετικά. Οπότε, Λιάκο έχουμε πολλά να ζήσουμε και να αναθεωρήσουμε ακόμα! Προς το παρόν όλα είναι καλά, οι προβληματισμοί παραμένουν μέσα στο μυαλό αλλά από μερικά πράγματα δε ξεφεύγεις και τόσο εύκολα. Αυτό το Πάσχα θα είναι λίγο διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα. Λειψό, κουτσουρεμένο. Του έχουμε κόψει το ένα πόδι και στη θέση του βάλαμε ένα ξύλινο, ψεύτικο και νεκρό μέλος. Παρόλα αυτά περπατάμε, έτσι δεν είναι; Το επόμενο Πάσχα θα είναι και πάλι όπως όλα τα προηγούμενα, ζωντανό και πλήρες! Και το φετινό θα είναι μια απλή ανάμνηση που θα έρθει και θα παρέρθει in a blink of the eye! Έχουμε ένα μοναδικό τρόπο να ξεχνάμε αυτά που μας πονάνε μέσα στο χρόνο. Η σφαίρα που μας χτυπάει ξεθωριάζει, σκουριάζει και τελικά το μόνο που θα μπορούσε να μας αφήσει είναι μια μόλυνση η οποία όμως μπορεί να αντιμετωπιστεί. Όλες οι πληγές κλείνουν, άσχετα εάν αφήνουν σημάδια και ουλές. Όλες κλείνουν στο τέλος! Εάν δεν μπορέσω να ξαναμπώ και να ξαναγράψω, σας εύχομαι καλό Πάσχα και είθε η Ανάσταση του Κυρίου να μας δείχνει το δρόμο προς το φως!

P.S. (Νονά μου εγώ θα περιμένω την λαμπάδα έτσι; :D)

14 Responses to Ένα «κουτσό» Πάσχα μας περιμένει…

  1. Ο/Η iLiAs λέει:

    Λιακο να περασεις τέλεια στη Θεσσαλονίκη…Ανάσταση, αισιοδοξία, ελπίδα να πλημμυρίσει τη ψυχή σου φέτος το Πάσχα.
    Να είσαι καλά συνονόματε 🙂

  2. Ο/Η Artemis λέει:

    kalo pasxa ^_^ kai gw sti thessaloniki tha kanw pasxa .. «koutso» k to diko mou, alla dn pirazi, ola mes sti zoi einai! kai kali Anastasi =D

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    liako όλα καλά αυτά που μου λες, μόνο που δεν θα κάνω Πάσχα στη Θεσσαλονίκη! :D. Όπως και να έχει σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω…

    Artemis βλέπω τακτική επισκέπτης! 😀 Καλή Ανάσταση και σε εσένα! 😀

  4. Ο/Η Alessia λέει:

    Einai kamposos kairos pou hrtha se ayto to katafygio synaisthimatwn kai pragmatika mou empneei galhnh…Kai tha hthela na omologhsw oti phga mia bolta kai stis alles dyo gitonies sou opou katanalwnw kapoies stigmes hremias..Tha hthela na sou pw ena megalo mprabo kai…ephdh den gnwrizw akribws ti sou symbainei ayth th periodo, sou eychomai pragmatika na perasei kai eimai sygourh oti apo «koutsos» akomh pio dynatos, zwntanos kai oloklhrwmenos ha gineis!

    Polles eyches gia ena Lampero kai Fwtino Pasxa!!!

    Polla Filia,

    Alessia

  5. Ο/Η purple λέει:

    μεχρι το βραδυ θα σου εχω εκπληξη στο μπλοκ μου!!! ειμαι ή δεν ειμαι νονα δηλαδη!!!

  6. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Λιάκο μου…ορίστε η νονά, σου τοιμάζει έκπληξη.
    Εγώ την πήγα στη βαφτιστήρα μου τη λαμπάδα της… και το χάρηκε…αμέεε…
    ;-)))

    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΑΝΑ(Σ)ΤΑΣΗ ψυχής τε και σώματος

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Ο/Η Roamer λέει:

    Alessia σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου και τις ανταποδίδω…. Το «κουτσό» Πάσχα τελικά αποδείχτηκε όχι και τόσο μισερεμένο… όλα έχουν μια εικονική κανονικότητα, αλλά κατά βάθος όλοι καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι έτσι… όπως και να έχει, θα το παλέψουμε και αυτό, όπως κάνουμε σε κάθε δυσκολία!

    Νονά!!!!!! έρχομαι από το σπίτι να πάρω τη λαμπάδα μου!!!!!!! Τσάκο από τώρα ένα φιλάκι!!!!!

    Γλαρένια μου πως είναι δυνατόν να μην σας αγαπάω εγώ μετά; Ακόμα και αν δεν έχουμε γνωριστεί ποτέ από κοντά νομίζω ότι σας ξέρω χρόνια και είστε δικοί μου άνθρωποι! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα πλέον!

  8. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. Ο/Η iLiAs λέει:

    Χριστός Ανέστη!

    Χρόνια πολλά Λιάκο 🙂

  10. Ο/Η patsiouri@yahoo.com λέει:

    Kαι??? Έφερε λαμπάδα????
    Καλό Μήνα!

  11. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Λιάκο μου, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ψυχή μου.
    Εγώ πιστεύω πως το δέσιμο σε τούτες τις e-γνωριμιες είναι γνήσιο, ανεπιτήδευτο, οικείο και αυθόρμητο, βρε παιδί μου..

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

