Και μετά τη βροχή, τι;

Πέρασε αρκετός καιρός από τότε που έγραψα εδώ πέρα το μονόλογο ενός τρελού… Και από τότε έχουν συμβεί αρκετά πράγματα στη ζωή μου. Έχω έρθει αντιμέτωπος με φοβίες και άγχη που ούτε τα είχα φανταστεί ότι θα με βρουν ποτέ στη ζωή μου. Ίσως γιατί δεν έχω βρεθεί ποτέ ξανά αντιμέτωπος με τα συγκεκριμένα εμπόδια… Αλλά για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά… Κι εκεί που κάθεσαι και λες είμαι μια χαρά, και ο κόσμος σου έχει ομαλοποιηθεί και δεν θέλεις να αλλάξει αυτό που αισθάνεσαι, εκεί που τολμάς να πεις ότι είσαι ευτυχισμένος με όλα όσα έχεις, εμφανίζονται τα προβλήματα για να σου χαλάσουν τη ζαχαρένια. Ευτυχώς όλα τα προβλήματά μου είναι επιλύσιμα. Το μεγάλο άσπρο σύννεφο που βρισκόμουν όλον αυτόν τον καιρό βάρυνε, από λευκό έγινε γκρίζο και απειλητικό, ήταν η ώρα του να εξατμιστεί, να βρέξει να ανασχηματιστεί. Και πως το λέει αυτό το ρητό ο λαός μας; Ό,τι βρέξει ας κατεβάσει; Αυτό ακριβώς. Το σύννεφο βρέχει και αυτό που έπρεπε να κατεβάσει είναι εμένα από εκεί ψηλά. Δεν παραπονιέμαι, δόξα τω Θεώ, όλα πηγαίνουν προς μια κατεύθυνση που οι αποφάσεις πρέπει να ληφθούν από εμένα και μόνο. Και μετά το συννεφάκι θα με ανεβάσει και πάλι εκεί πάνω. Το θέμα είναι ότι πρέπει να αντιμετωπίσω τη μπόρα που με κατέβασε από εκεί πάνω. Όλα μέσα στη ζωή είναι. Η χαρά και η ευτυχία δεν είναι μόνιμες καταστάσεις και το γνωρίζεις… Το γνωρίζω γλαρένια, το γνωρίζω. Μόνο που κάθε φορά που περνάει αρκετός καιρός μέχρι να έρθεις αντιμέτωπος με αυτήν την πρόταση νομίζεις ότι δεν θα έρθει ποτέ ξανά σαν μια μόνιμη υπενθύμιση στο μυαλό σου… Και πέρασε πολύς καιρός από τότε. Αλήθεια, πως μπορείς να ξορκίσεις το κακό; Χάσαμε και το Event με τον παπά έ Βάγγο; Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που μπορείς να στηριχτείς πάνω τους σε κάτι τέτοιες δύσκολες στιγμές! Που θα είναι πάντα εκεί πέρα όταν τους χρειαστείς! Φίλους τους λένε! Και από αυτούς έχω πολλούς ευτυχώς! Και ξέρω που ακριβώς να στραφώ όταν ο κόσμος φαντάζει να μου έχει γυρίσει την πλάτη, ποιο θα είναι το αλεξίπτωτό μου σε αυτήν την ελεύθερη πτώση από το σύννεφο… Παρόλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου, εγώ δεν χάνω εύκολα την αισιοδοξία μου. Συνεχίζω και επιμένω εκεί! Και ξέρω ότι στο τέλος θα κερδίσω! Μέχρι να έρθει η επόμενη δυσκολία να μου αποδείξει το αντίθετο, αλλά και πάλι θα την διαψεύσω! Μια εβδομάδα θέλουμε να περάσει ακόμα και μετά ο ορίζοντας θα είναι και πάλι ανοιχτός για καινούρια πράγματα! Αυτά είχα να σας πω! Απολαύστε και το όμορφο τραγουδάκι που παίζει! Και κάτι τελευταίο: Ευχαριστώ! Και ξέρουν ποιοι πρέπει να το λάβουν αυτό το ευχαριστώ… Μπορεί να μην το λέω αλλά πάντα το εννοώ…

11 Responses to Και μετά τη βροχή, τι;

  1. Ο/Η Artemis λέει:

    geia sou! eimai kainourgia anagnostria kai exw na pw oti grafeis poli omorfa pragmata ^_^ efxomai na kseperasis ta provlimata sou k na anevis k pali psila ston ilio me to sinnefaki sou xD san to songogu ena pragma xD haha

  2. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Επίσης, ούτε η θλίψη και ο πόνος..
    Ρόοδα είναι και γυρίζει και επίσης το γνωρίζεις…
    Αυτά… γιατί γενικώς…. σιωπώ σε παρόμοιες καταστάσεις και θα το δεις… κυλάνε, φεύγουν…περνάνε…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ο/Η iLiAs λέει:

    ..τόλμα, πάλεψε Λιάκο…ολα θα πάνε καλά!

    Να είσαι καλά…μη μασάς 🙂

  4. Ο/Η marilia λέει:

    Όμορφο τραγούδι, ντυμένο με όμορφες εικόνες…

    καλησπεροφιλί αλμυρό

  5. Ο/Η askardamikti λέει:

    Εγώ θα σου αφιέρωνα κι ένα άλλο, παλιό τραγουδάκι… το «κάντε υπομονή κι ουρανός θα γίνει πιο γαλανός», αλλά το έπαιζαν κάτι Δαπίτες και μου το χάλασαν!

  6. Ο/Η patsiouri@yahoo.com λέει:

    Δύναμη, κουράγια και αισιοδοξία!

  7. Ο/Η theatremaniac λέει:

    Τα προβλήματα έρχονται και παρέρχονται…..κι αυτό είναι κάτι που το ξέρουμε πολύ καλά και οι δύο!!! Όπως ξέρω επίσης ότι διαθέτεις τέτοια αισιοδοξία και θετική δύναμη, που θα επανέλθεις στους ορίζοντες με το σύννεφο σου πολύ πολύ γρήγορα….. άλλωστε εδώ είμαστε κι εμείς.. 🙂

  8. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Δεν πέρασε η εβδομάδα…
    Μ,μ,μ,μ,….. όπου να ‘ναι κοντεύει..υπομονή…
    😉

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  9. Ο/Η Roamer λέει:

    xmmm Artemis και Sogokhu…. Κάτι μου λέει πως γίναμε ρόμπα! 😀 Καταλαβαίνεις νομίζω τι θέλω να πω! όπως και να χει, χαίρομαι και σε καλωσορίζω στο τσαρδί μου!

    Ρόδα είναι και γυρίζει Γλαρένια μου! Και έτσι όπως γυρίζει συνθλίβει όλες τις κακές στιγμές και αποτυπώνει στην μνήμη μας όλες τις καλές! 😀

    Liako το παλεύουμε! και πάει καλά!!!! να σαι καλά κι εσύ! να μας χαρίζεις τα υπέροχα στιχάκια σου!

    Σου άρεσε <marilou μου; Χαίρομαι που σου άρεσε! τσάκο κι εσύ ένα φιλάκι γλυκό σαν εσένα! (Δε πιστεύω να ζηλεύει το ακτινίδιο έτσι;)

  10. Ο/Η Roamer λέει:

    Κάντε υπομονή, μια λεμονιά ανθίζει στη γειτονιά! Τα τραγούδια σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να χρωματίζονται Askar !

    Όπως τα λες είναι Patsiouraki!

    Theatermaniac όντως και αυτήν τη φορά η αισιοδοξία κέρδισε…. Φαλινεται να με ξέρεις αρκετά καλά πλέον!

    Γλαρένια πέρασε η εβδομάδα! Και όλα βαίνουν καλώς! καλά να είμαστε να τα αντιμετωπίζουμε!!!!

  11. Ο/Η Artemis λέει:

    a dn ksero .. mpori k na gina xD dn to parakolouthousa pote…poli mikri mono haha xD k thumamai ena sinnefaki na petai ^^ anyway, thanks gia to kalosorisma =D

Σχολιάστε

