Απομνημονεύματα ενός τρελού….

             onecrazymananimate.gif

 

Τετάρτη 2 Απριλίου, ξημερώματα πλέον Πέμπτης. Έξω βρέχει. Ο ήχος της βροχής ακούγεται λες και έρχεται από πολύ μακρυά. Μου αρέσει ο ήχος της βροχής, είναι σα να προσπαθεί να σου πει κάτι… Έκλεψε τα μυστικά της θάλασσας και τα επιστρέφει σε εμάς. Βάζω μια ζακέτα και κάθομαι έξω στο μπαλκόνι με ένα ποτήρι Moscato dAsti κι ένα από τα Moods που μου είχαν απομείνει, τρόπαιο μιας άλλης εποχής. Αποφάσισα να το καπνίσω αυτό το τελευταίο Moods… Με το που το βάζω στο στόμα μου, αμέσως μου έρχεται μια πίκρα και μια αηδία. Παρόλα αυτά εξακολουθώ να το καπνίζω μέχρι που το φτάνω στη μέση. Εκεί συνειδητοποιώ ότι προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να κάνει κάτι που δε θέλει… Η μάλλον ξέρει ότι δεν πρέπει, θέλει, αλλά αντιστέκεται πεισματικά να το αποδεχτεί ο οργανισμός μου… Αυτό το γαμήδι έχει καταστρέψει πολλούς ανθρώπους, όχι και εμένα. Τουλάχιστον εγώ δεν θα πάω από αυτήν τη μαλακία… Κάπου σε μια άλλη άκρη της Αθήνας η θεία του κολλητού μου μετράει πλέον σε ώρες ζωής, ίσως και να έχει παραδώσει την ψυχούλα της που τόσο ταλαιπωρήθηκε σε αυτήν τη ζωή. Ο κολλητός μου είναι ράκος κι εκείνη ήταν μόνο 32 χρονών με δύο ανήλικα αγγελούδια που θα πρέπει να μάθουν να ζουν με την απώλεια της μητέρας τους από τόσο μικρά… Μια κατάθλιψη τριγυρίζει το δωμάτιο και προσπαθεί να με πιάσει… Κάτι τέτοιες ώρες, ακούγοντας επανειλημμένως το Warning Sign από Coldplay αισθάνομαι ότι κάτι μου λείπει, παρόλα αυτά δεν μπορώ να το προσδιορίσω. Τι στο διάολο μπορεί να είναι αυτό; Τι απωθημένα μπορεί να έχω; Και αν το είχα αυτό που μου λείπει, πως θα αισθανόμουν; Για ποιο λόγο γίνονται όλα αυτά; Υπάρχει άραγε κάποιος ανώτερος σκοπός ή αυτή είναι η καραμέλα μας για να μπορούμε τα βράδια να κοιμόμαστε ήσυχοι; Μου αρέσει όπως είμαι τώρα, δεν θέλω τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Οι άνθρωποι χρειάζονται μερικά ξεσπάσματα, να ξεκινάει μια καταιγίδα μέσα τους, να παρασέρνουν τα κύματα όλα όσα πρέπει να παρασυρθούν και στο τέλος να μείνει η ηρεμία και η γαλήνη, νικητές αυτής της ατέρμονης μάχης. Όλα όσα θα έπρεπε να έχουν φύγει έχουν φύγει από τα δάκρυα που κυλούν στα μάγουλά μας… Πως κατρακυλούν έτσι, στην αρχή σιγά σιγά, και αμέσως μετά με έναν γρήγορο ρυθμό, έρμαια του ίδιου τους του βάρους, σε μια καθοδική πορεία, προς το στερεό έδαφος… Ξορκίζουν το κακό. Η βροχή σταμάτησε να είναι τόσο δυναμική, τώρα λέει το ποιο όμορφο τραγούδι της… Έχει μια υπέροχη γυναικεία φωνή, είναι μια Σειρήνα, την αγαπώ αυτήν τη Σειρήνα… Χμμ… Είπα Σειρήνα και θυμήθηκα ότι μια Σειρήνα μου στέρησε την είσοδο στην ΑΣΟΕΕ… Και τελικά αυτή η Σειρήνα με μάγεψε και έδωσε το καλύτερο αποτέλεσμα! . Ο Doppler παρόλα αυτά εξακολουθεί να είναι από τα αγαπημένα μου κομμάτια της φυσικής… γιατί μου χάρισε άλλα πράγματα και άλλες δυνατότητες. Άρχισα πάλι να λέω ασυνάρτητα λόγια, απόρροια μια ασυνάρτητης σκέψης. «Έτσι είμαι εγώ. Λέω αυτό που σκέφτομαι, λέω αυτό που πιστεύω, λέω την αλήθεια και δεν την κρύβω από κανέναν…» σχεδόν σε θαύμασα όταν έλεγες αυτά τα λόγια! Είσαι δυνατή παρόλο που έχεις βουρκώσει κι εγώ ένας μαλάκας… Αλλά δεν θέλω να σε πληγώσω αργότερα. Ακόμα και ας με κοιτάς με βουρκωμένα τα μάτια σου… Είσαι δυνατή, θα τα καταφέρεις εσύ. Άλλωστε λες πάντα την αλήθεια, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα… Σα να ξεκαθάρισε το τοπίο. Σε μια παραλία στον Αστέρα Γλυφάδας, μέσα σε ένα υπέροχο μαγαζί που θυμίζει σπίτι και μια παρέα που έπαιζε monopoly… χαμόγελα χαράς και διαφορετικές φωνές να ακούγονται στον αέρα… Μου λείψατε, το είχα ανάγκη αυτό το σημερινό! Δίνω υπόσχεση λοιπόν στον εαυτό μου και ελπίζω να την τηρήσω, πιο τακτικές συμμαζώξεις! Και κάτι άλλο τελευταίο! Το σπίτι μου δεν είναι νταμάρι! Δε μαζεύει τόση πολλή σκόνη και επιτέλους, το να αφήνω τις ντουλάπες μου ανοιχτές είναι ένα χούι που το έχω χρόνια τώρα! Γιατί να το σταματήσω τώρα; Μου αρέσει να βλέπω ανοιχτές τις ντουλάπες με τα ρούχα μου τόσο κακό είναι; Σας ρωτάω πείτε μου!  

 

 

Δεν ξέρω τι σας έχω δείξει μέχρι στιγμής, αλλά κατά βάθος είμαι ακόμα πιο τρελός απ’ όσο δείχνω!…..  

10 Responses to Απομνημονεύματα ενός τρελού….

  1. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Λιάκο μου…. λές;
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  2. Ο/Η iLiaS λέει:

    …οι τρελοί ειναι που επαναστατούν, ανατρέπουν, δημιουργούν!
    Να είσαι καλά Λιάκο 🙂

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Λες Γλαρένια μου; Ακόμα και αν είμαι τρελός, ακόμα και αν αυτό είναι τρέλα εμένα μου α΄ρεσει! Δεν έχεις ακούσει το άσμα άστον τρελό στην τρέλα του; 😀

    Όλα αυτά τα κάνουν οι τρελοί ρε Λιάκο; Tότε ας είμαι κι εγώ ένας από αυτούς τους τρελούς! Καλό μήνα και σε εσενα!

  4. Ο/Η maira del mar λέει:

    Hey, crazy man !!!

    You are not the only one. OK?

    Ευτυχώς !!!!

  5. Ο/Η askardamikti λέει:

    Τώρα, εγώ ο «γνωστικός», κόλλησα στον «Αστέρα Γλυφάδας»! Πού είναι αυτός βρε; Μήπως ήθελες να πεις «στ’ Αστέρια Γλυφαδας;

  6. Ο/Η Roamer λέει:

    Hey Maira!, i am not the only one yeah? I am glad to hear it! (Ευτυχώς ή δυστυχώς για όλους τους υπόλοιπους!:D)

    Askar όχι, δεν ήθελα να πω στα Αστέρια Γλυφάδας! (Την Άντζελα πήγα να δώ βρε; Εμένα τουλάχιστον Αστέρα Γλυφάδας μου τον είπαν και το μαγαζί που μοιάζει με σπίτι το αφήνω πάνω σου σαν το quiz της εβδομάδας! :D)

  7. Ο/Η sunshine λέει:

    Όπως ακριβώς τη θάλασσα τα βλέπω και τα μέσα σου.. ε;;;

  8. Ο/Η Roamer λέει:

    Η θάλασσα έπαιζε ανέκαθεν σημαντικό ρόλο στη Ζωή μου! όταν είσαι μια ολόκληρη ζωή ψαριανός δεν μπορείς να την αποχωριστείς έυκολα. Κι έτσι την κουβαλάω μέσα μου! Και το μέσα μου έχει νωτίσει από την αλμύρα της και έχει αποδεχτεί τις δικές της συνήθειες… Αλλά λίγο πολύ όλοι έτσι είμαστε μέσα μας. Σαν ένας μεγάλος ωκεανός! Τα υπόλοιπα τα ξέρεις πολύ καλά κι εσύ Sunshine!

  9. Ο/Η purple λέει:

    ζεις θελει και αυτο τη τρελα του!!!
    κλεισε την ντουλαπα κανει κακο στα νευρα μου 🙂
    χιχιχιχιχιχιχιχι

  10. Ο/Η Roamer λέει:

    Όντως θέλει και αυτό την τρέλα του! Και αφού πειράζει την Νονά μουτ, θα πορσπαθήσω να τις κλείνω! Καλή σου εβδομάδα!

Σχολιάστε

