Οι σπονδές μας στο παιχνίδι της ζωής…

Κάθε μέρα και μια διαφορετική ανακατάταξη ανάμεσα στον χώρο και το χρόνο. Προχωράμε γιατί έτσι μας έμαθαν να κάνουμε. Και σε αυτό το μάθημα έχουμε γίνει οι περισσότεροι πολύ καλοί μαθητές! Προχωράμε ανάμεσα σε μια λεπτή ισορροπία που μπορεί πολύ εύκολα να γυρίσει και να μας περάσει στην απέναντι όχθη. Γενικά παρατηρώ γύρω μου ένα τρομερό ισοζύγιο ανάμεσα στον διαμοιρασμό των συναισθημάτων τόσο των δικών μου όσο και των υπολοίπων. Λες και υπάρχει ένα συγκεκριμένο ποσό που θα πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στις χαρές και τις λύπες των ανθρώπων για να είναι ευχαριστημένη η καλή και η άσχημη πλευρά της ζωής. Και μια συνεχής τραμπάλα ανάμεσα σε αυτά τα δύο βασικά στοιχεία δημιουργούν τον κύκλο της ζωής. Αισθάνομαι ότι όταν αποβάλλω όλη μου την αρνητική ενέργεια την παραχωρώ κάπου. Σε κάποιον άλλον, για να έρθει και πάλι η ισορροπία στο σύμπαν. Ίσως η ζωή το διασκεδάζει αυτό το πράγμα, αυτό το παιχνίδι με τις ζωές και τη μοίρα των ανθρώπων. Εάν πιστεύετε στην μοίρα δηλαδή. Αυτήν την εποχή είμαι ήρεμος, είμαι χαρούμενος, είμαι -θα τολμούσα να πω- ευτυχισμένος. Αλλά μοίρασα όλο αυτό που κρατούσα μέσα μου τόσο καιρό γύρω μου σε άγνωστες κατευθύνσεις. Ξέρω ότι ακούγεται χαζό αλλά πραγματικά δε νομίζω ότι θα μπορέσουμε πότε όλοι μας να είμαστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι. Πάντα κάτι θα υπάρξει να επισκιάσει όλα όσα θα προσπαθήσουν να μας φτιάξουν το κέφι, όλο και κάποιο εμπόδιο θα μπει ανάμεσα σε εμάς και αυτά που αγαπάμε, όλο και κάποιο δάκρυ θα κυλήσει καυτό στο μάγουλο και θα πέσει στο έδαφος, σπονδή στους θεούς που παίζουνε μαζί μας…

…………………………………………………………………

…νοιώθω ότι δεν έχω και πολλά ακόμα να γράψω. Για εμένα οι αγωνίες, η θλίψη και οι κακουχίες γινόντουσαν το μελάνι στο χέρι μου που λέρωνε τις σελίδες του ηλεκτρονικού φωτός. Για καλό μου στέρεψα από μελάνι αν και ακόμα έχω μπόλικα χαρτιά αφημένα στο γραφείο μου. Θέλω άλλα χρώματα, εκτός από το μαύρο, θα προσπαθήσω να τα γεμίσω με την χρωματιστή παλέτα της ζωής! Γιατί όταν βρεθεί στο δρόμο σου ένας τοίχος δεν προσπαθείς να τον σπάσεις με το κεφάλι σου, αλλά να βρεις έναν άλλον δρόμο, μια άλλη διέξοδο. Εμείς προσπαθούμε with a blink of the eye να ανατινάξουμε αυτόν τον τοίχο και να δραπετεύσουμε σε αυτό που κρύβει από πίσω του. Άλλοι τα καταφέρνουμε και περνάμε στην απέναντι όχθη, άλλοι ανοίγουμε ένα παράθυρο και θαυμάζουμε από μακρυά αυτό που επιθυμούμε. Και άλλοι δεν τα καταφέρνουμε και ψάχνουμε να βρούμε έναν άλλον τρόπο. Ίσως να βγούμε σε καλύτερα μέρη, σε πιο όμορφα τοπία. Τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες να μην φοβάσαι! Χαρά στο ταξίδι σου και αέρα στα πανιά του μυαλού σου! Προχωράμε και πάνω απ’ όλα είμαστε δυνατοί! Και δεν φοβόμαστε να αποκαλύψουμε αυτά που αισθανόμαστε στους φίλους μας! Εάν δεν μας σταθούν αυτοί δεν θα υπάρξει κανένας άλλος! Ναι, καλά κατάλαβες, αυτό ήταν σπόντα!

And the sun will set for you
The sun will set for you.
And the shadow of the day,
Will embrace the world in gray,
And the sun will set for you…

…………………………………………………………………

Τέλος, εάν θα θέλατε να φτιάξετε μια πολιτεία, τι χρώμα θα θέλατε να είναι και ποια στοιχεία θα την χαρακτήριζαν περισσότερο;

Αυτά και για σήμερα…

4 Responses to Οι σπονδές μας στο παιχνίδι της ζωής…

  1. Ο/Η iLiaS λέει:

    ..μια πολιτεία με έντονα, φωτεινά χρώματα…πολλά χρώματα…όχι μουντό!
    Προχωράμε δυνατοί Λιάκο…να είσαι καλά 🙂

  2. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Η χαρά και η ευτυχία δεν είναι μόνιμες καταστάσεις και το γνωρίζεις..
    Πολύτιμες μικρές στιγμούλες είναι, που εμείς θα προσπαθουμε να γίνονται όλο και περισσότερες.

    Η πολιτεία μου αν ήταν λιλά που μου αρέσει ίσως να με κούραζε κάποτε.
    ΄Ολα τα χρώματα λοιπόν, έτσι όπως είναι και η ζωή μας όλη…
    Πώς θα αξιολογήσουμε το λευκό όταν δεν έχουμε γνωρίσει και το μαύρο;

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ο/Η askardamikti λέει:

    Κάτι ήθερε και ο ποιητής που χαρακτήριζε τη ζωή σαν τον τροχό που συνεχώς γυρίζει!
    Εμένα δεν μου αρέσει να φτιάχνω πολιτείες… προτιμώ να γνωρίζω τις ήδη υπάρχουσες…

  4. Ο/Η Roamer λέει:

    Μια πολιτεία με έντονα χρώματα λοιπόν ο Λιάκος! Θα το έχω υπόψιν μου και σε λίγο καιρό θα σας ετοιμάσω κάτι! 😉

    Γλαρένια μου το γνωρίζω αυτό πολύ καλά! Αλλά ας μείνουμε έτσι αφού προς το παρόν αυτές τις μικρές στιγμές τις τραβάω όσο δεν πάει άλλο! Και ακόμα πιάνει αυτό το κόλπο! Λιλά η δική σου πόλιτεία λοιπον….

    Ο ποιητής σίγουρα ΄κατι ήξερε <b.Askar. Αλλά εάν δεν πάθουμε και εμείς, σε καμία περίπτωσι δεν θα μάθουμε! όσο για την πολιτεία, με έστειλε η απάντησή σου. Και έχεις δίκιο! 😀

Σχολιάστε

