Οι 7 «σφραγίδες» και το «τερας» της αποκάλυψης!

 7.jpg

Ύστερα από την πρόσκληση του Anisixou θα πρέπει να ανταποκριθώ στο καινούριο blogoπαίχνιδο όπου θα πρέπει να γράψω εφτά ελαττώματα μου. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι τελικά ελαττώματα αυτά που θα γράψω αλά πολλές φορές με φέρνουν σε δύσκολες και αμήχανες καταστάσεις… Έχουμε και λέμε λοιπόν:

 

    1 Είμαι άνθρωπος των άκρων. Αν και θα ήθελα πολύ να ισορροπήσω κάπου ανάμεσα στο πολύ και το λίγο, κάπου στο ενδιάμεσο, πάντα βρίσκομαι κάπου στην άκρη!!! Και συνήθως αυτό συμβαίνει με τα χρήματα… Σπατάλη φίλοι μου, πολλή σπατάλη! Όπως λέει πολύ εύστοχα ένας ξάδερφός μου, στη ζωή τα πολλά και τα ολίγα βλάπτουν! Να δω πότε θα το καταλάβω αυτό…

 

2       έχω έναν μοναδικό τρόπο να πληγώνω τους ανθρώπους που αγαπώ περισσότερο απ’ όλους… Και δυστυχώς αυτό το προκαλώ χωρίς να το επιδιώκω… Sorry guysI didn’t mean to…

3       Ενθουσιάζομαι πολύ εύκολα με ανθρώπους και στο τέλος την πληρώνω εγώ αφού δεν είναι όλα έτσι όπως φαίνονται… Αυτό από την μου έχει δώσει μερικές πολύ δυνατές σφαλιάρες και με έχει κάνει να συνειδητοποιήσω πολλά πράγματα για τον εαυτό μου…

4       Πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να κάνω πέρα τις δικές μου επιθυμίες για τις επιθυμίες των ανθρώπων γύρω μου κάτι που το θεωρώ μερικές φορές σαν ελάττωμα καθώς έτσι καταπιέζω τον εαυτό μου. Το κάνω επειδή τους αγαπώ ή μήπως επειδή….

5       …είμαι εγωιστής;

6       Είμαι πολύ πεισματάρης σε σημείο παράνοιας… Εάν μου πουν ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι ενώ εγώ πιστεύω ότι μπορώ τότε έχω κολλήσει απίστευτα σε κάτι που εν τέλει μπορεί και να μην μπορώ να το κάνω αλλά δεν μπορώ να παραδεχτώ εύκολα, τουλάχιστον χωρίς να δώσω μια πολύ μεγάλη μάχη!!!!

7       Το τελευταίο και πιο «ελαττωματικό» απ’ όλα, κάτι που θέλω να το αποβάλλω από πάνω μου, είναι ότι δεν μπορώ να πω εύκολα συγγνώμη. Πιο μικρός θα προτιμούσα να φάω μια τιμωρία στο σχολείο για μια αταξία που έκανα παρά να ζητήσω συγγνώμη. Ίσως γιατί είμαι πολύ εγωιστής και ισχυρογνώμων… Ευτυχώς αυτό σιγά-σιγά έχει αρχίσει και εξαλείφεται από τον χαρακτήρα μου. Είναι πολύ άσχημο να μην μπορείς να πεις εύκολα συγγνώμη…    

 

 

Αυτά από εμένα… Την σκυτάλη δίνω σε άλλα εφτά άτομα, τον Locky, την blogoμανούλα, την γλαρένια, τον Άσκαρ, την Μαριλού, την Maira και τον George

14 Responses to Οι 7 «σφραγίδες» και το «τερας» της αποκάλυψης!

  1. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Nα χαιρεσε αδερφακι που δεν λες ευκολα συγνωμη..σημαινει οτι δεν κανεις ευκολα λαθοι εις βαρος καπιων!

    Σε φιλω..;)

  2. Ο/Η trelofantasmeni λέει:

    Καλησπέρα Λεβέντη μου,
    Πως πάει γενικά και ειδικά?

    Εγώ θα σταθώ στο σημείο που λες οτι εισαι πεισματάρης…είναι της νιότης δείγμα αυτο με τον καιρό θα μαλακώσεις …

    Να προσέξεις μόνο το σημείο που λες οτι πληγώνεις κυρίως αυτους που αγαπάς…εδώ θέλει να το δουλέψεις και να το αποφεύγεις αυτό όσο μπορείς.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ…ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΜΩΣ …ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΠΑΝΤΩΣ

    Πολλά φιλιά και όλα καλά εύχομαι !

  3. Ο/Η askardamikti λέει:

    Μμμμ…αρχίζουμε να σε μαθαίνουμε καλύτερα!
    όσο για μένα…θέλει πολύ σκέψη! Δεν είναι κι εύκολο να επιλέξω τα 7 μεγαλύτερα!

  4. Ο/Η iLiaS λέει:

    ..3, 5, 6 είναι ίδια με μένα Λιάκο 🙂

  5. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Αχ… μ’ αυτό το 2, μαχαιριά μου ‘μπηξες.
    Δε μπορεί, δεν το διετύπωσες σωστά. Θα ήθελες να πεις πως είσαι αντιδραστικός…ναι;
    :-)))
    ΄Ελα, πλάκα κάνω. Της ηλικίας είναι…

    Γλάρε μουυυυ, έλα, πες μου τα στραβά μου, για να παίξω σε ένα παιχνίδι…
    Εφτά θέλω, του είπα…
    Και τί μου είπε γ@μ@ το ελαφοκέρατό μου…
    Μόοοονο…
    ;-)))

    Σ’ ευχαριστώ για την πρόσκληση.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. Ο/Η roadartist λέει:

    αχ..καποια απο αυτα ειναι κ δικα μου.. Ευτυχως οχι εγωιστρια.. 🙂

  7. Ο/Η Roamer λέει:

    Blogoμανούλα βλέπω ότι αυτό το δεύτερο έχει προβληματίσει πολλούς…. ίδιον οτυ εαυτού μου που προσπαθώ να αποποιηθώ εξίσου με το έβδομο… Απλά μερικές φορές δεν οτ καταλαβαίνω… Και πληγώνω μερικούς ανθρώπους που με αγαπάνε πολύ. Δεν είναι επειδή το θέλω, αλλά μερικές φορές μου ζητάνε να τους πω πράγματα που μου είναι αυτονόητα…. Αυτό….

    Askar εκτέθηκα ανεπανόρθωτα!!!! Αλλά όσο κρύβεις τα κουσούρια σου τόσο αυτάπ ληθαίνουν και μεγαλώνουν για να καλύψουν τα παλιά…. πάντως όλοι έχουμε δύσκολο να βρούμε τα 7 και πως να τα ακτηγοριοποιήσουμε… Νομίζω ότι θαμ ας ήταν πολύ πιο δύσκολο να βρούμε και να πούμε εφτά προτερήματά μας…..

    Liako όλα τα καλά βλέπω!!!!!! 😀

    Γλαρένια δυστυχώς δεν το διετύπωσα λάθος… 😦 Έδωσα όμως περαιτέρω εξηγησεις γι αυτό στην απάντηση της blogoμανούλας!!!! και πες στον γλάρο ότι δεν μου φαίνεται να βρίσκει πολλά!!!!! Μάλλον δυσκολεύεται να βρει!!! 😀

    Roadartist καλώς όρισες κι εσύ από το φτωχικό μου!!! Και χαίρομια πολύ που δεν είσαι εγωίστρια! (Αν και πιστεύω πως κατά βάθος όλοι έχουμε λίγο εγωισμό γιατί αλλιώς συνέχεια θα μας πατανε κάτω… Εχούμε εγωισμό με την καλή έννοια!! 😀 Ε, εγώ έχω και λίγο με την ακκή έννοια!! :D)

  8. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση σήμερα το βράδυ ή αύριο θα είναι έτοιμη…

    Ενα θα σου πω …εγω σε όλα αυτά βλέπω ένα άνθρωπο ΔΥΝΑΜΙΚΟ…..με πολλή ενέργεια και αγάπη μέσα του + και απο τις γραφές σου απορρέει αυτό..Καλη σου μέρα 🙂

  9. Ο/Η marilia λέει:

    Ρε συ Ηλία… πού ευχή να βρω εφτά ολόκληρα ελαττώματα, η τέλεια;;;;; Εεεεε;;;
    Αρνούμαι να πω ψέματα για τον εαυτό μου και να τσαλακώσω την αψεγάδιαστη εικόνα μου! 😛

    Φιλί βρε!

  10. Ο/Η Roamer λέει:

    Locky σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου όγια!!! μάλλον θα πρέπει να αρχίσω να το πιστεύω πιο πολυ ότι είμαι ένας δυναμικός άνθρωπος!!! Θα δείξει!!!

    Μαριλού ξεκίνα εσύ το blogoπαίχνιδο και να δεις πως θα αρχίσουν να έρχοντaι!!! Αντε να βλέπω τις ατέλειες, εσύ η τέλεια!!!! 😀

  11. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΦΙΛΙΑ – ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ 🙂

  12. Ο/Η purple λέει:

    μια χαρα σε βρησκω!!! 🙂

  13. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Aδερφακι μου!
    Επιτελους καταφερα να κανω τα σχολια μου να φαινονται στο μπλογκ σου!
    Εγραφα εγραφα και δεν φαινοταν τιποτα 😦

    Ελπιζα να εισαι καλα!

    Μακιααα!

  14. Ο/Η iLiaS λέει:

    Καλο μήνα Λιακοοοο 🙂

Σχολιάστε

