Ό,τι του φανεί του λολοστεφανή!!!!

 

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου. Ημέρα των ερωτευμένων. Παράξενο μα κάθε χρόνο τέτοια εποχή με βρίσκει μόνο. Ίσως είναι της μοίρας μου γραφτό! :P Μα δεν πιστεύω στην μοίρα, στο γραφτό, στο κισμέτ ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε. Τουλάχιστον τα μέχρι τώρα βήματα στη ζωή μου, μου έδειξαν ότι δεν πρέπει να βασίζομαι σε τέτοιου είδους ψευδαισθήσεις… Η ζωή μου μπήκε σε μια άλλη ρότα πλέον. Αυτή του επιμελούς φοιτητή. Ένα εξάμηνο τώρα διασκεδάζω και σπαταλώ χρήματα και χρόνο άσκοπα και αλόγιστα. Οι συνέπειες φάνηκαν με τα αποτελέσματα των εξετάσεων του πρώτου εξαμήνου. Κι επειδή μου αρέσουν οι καλοί λογαριασμοί πρέπει να αρχίσω να «ξεχρεώνω» σιγά-σιγά! Η σχολή έγινε πολύ πιο απαιτητική, οι σχέσεις με τους συμφοιτητές μου πιο δετές, πιο πολύπλοκες, άλλωστε περνάμε όλη την ημέρα μαζί πλέον! Νοιώθω όμορφα, ήσυχα, νηφάλια. Το περίμενα πολύ καιρό αυτό το συναίσθημα. Μια ηρεμία, μια σιγουριά ότι τίποτα δεν θα με απασχολήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο το καλοκαίρι που μας πέρασε. Εισπνέω, εκπνέω και το μόνο που ακούω είναι η καρδιά μου και όχι οι δαίμονες που μαίνονταν τόσο καιρό…

 

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008 πλέον. Έξω χιονίζει κι εγώ περιμένω τους συμφοιτητές μου και φίλους από την Χαλκίδα για να φτιάξουμε να φάμε να πιούμε και να απολαύσουμε το χιόνι που πέφτει έξω… Στις τέντες το νερό που κανονικά θα έπεφτε κάτω έχει σχηματίσει σταλαχτίτες, τα λεγόμενα ματζούνια… Η ηρεμία που σας έλεγα υπάρχει ακόμα γύρω μου και μου αρέσει πάρα πολύ αυτό. Άλλωστε δεν μπορείς να είσαι συνέχεια στη τσίτα. Οι νιφάδες έξω κάνουν περίεργα παιχνίδια. Δεν φυσάει, απλώς χιονίζει και αυτές δε βιάζονται να πέσουν κάτω. Αυτό μου δίνει την αίσθηση ότι έχουν μπει στο slow motion. Τόσο η ζωή μου όσο και όλα τα άλλα… Κάποια στιγμή εκεί που νομίζεις ότι η εικόνα αυτή θα μείνει στατική ξαφνικά φυσάει και αρχίζουν και τρέχουν σαν αλαφιασμένες οι νιφάδες! Σάμπως έτσι δεν είναι και η ζωή μας; Μια νιφάδα που πηγαινοέρχεται με τις ορέξεις του ανέμου… Περιμένω κάτι δυνατό να συμβεί, το περιμένω εδώ και καιρό, οπότε όπου να ναι θα κάνει την εμφάνισή του… προς το παρόν απολαμβάνω την ηρεμία που υπάρχει γύρω μου. Όλα λες και έχουν μπει σε μια τέλεια τάξη. (Αλλά εγώ ήμουν ανέκαθεν άτακτος!) Αυτές τις ημέρες είχα χάσει κάθε όρεξη για το blogging για να παρακολουθήσω τα δικά σας ιστολόγια, τις δικές σας προσωπικές ιστορίες…. Δεν ξέρω εάν θα εξακολουθήσει αυτό αλλά αισθάνομαι μια σιγουριά, ότι όποτε επιστρέψω, εσείς θα με δεχτείτε και πάλι… Ελπίζω να μην κάνω λάθος…. I just need some time on my own… Σας εύχομαι να απολαύσετε τον όμορφο χιονιά που πέφτει πολύ τώρα και να είστε πάντα καλά!!!

4 Responses to Ό,τι του φανεί του λολοστεφανή!!!!

  1. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Χαίρομαι που κάνεις πάντα ότι νιώθεις και ότι αισθάνεσαι :)….

    Οσο για την μέρα 14 -2…δεν εισαι μόνος έχεις ΕΣΕΝΑ.. ανθρωποι ερωτευμενοι με την ύπαρξη και την ζωή αυτό αρκει..:)

  2. Ο/Η anisixos λέει:

    Ηλια σε καλω στο νεο μπλογκοπαιχνιδο που γραφεις 7 μειονεκτηματα σου.Περνα απο το μπλογκ μου για να δεις.

  3. Ο/Η iLiaS λέει:

    ..εσύ να είσαι και να περνάς καλά Λιάκο 🙂
    άντε να πιάνουν οι ζέστες..Καλή βδομάδα 🙂

  4. Ο/Η Roamer λέει:

    Locky όντως αρκεί να είμαστε άνθρωποι ερωτευμένοι με την ύπαρξη και τη ζωή, μόνο που χρειάζεται και η επαφή με κάποιον άλλον άνθρωππο…..

    anisixe έρχομαι να δω το παιχνίδι…..

    Liako είμαι καλά περνάω μια χαρά!!! Και ναι, να πιάνουν σιγά σιγά οι ζέστες! Καλή εβδομάδα και σε εσένα!!!!!

Σχολιάστε

