Post it away!


Μερικές φορές νομίζω πως η ζωή μου είναι ένα μεγάλο κίτρινο post it με πολλές υπενθυμίσεις πάνω του για να μην τύχει και τις ξεχάσω… Μια τεράστια to do list. Σε κάθε τι που καταφέρνω δεν τραβάω μολυβιές, παρά μόνο ένα ωραιότατο ν δίπλα ακριβώς από την υπενθύμιση. Και έχει πολλά τέτοια αυτό το post it. Χμ… για να δούμε:

Να είμαι καλό παιδί

Να διαβάζω τα μαθήματά μου

Να περάσω σε μια καλή σχολή

Να κοιτάξω να φτιάξω το μέλλον μου

Να βρω μια καλή δουλειά.

Να φτιάξω μια όμορφη οικογένεια

Να πεθάνω ήρεμα και ειρηνικά στο κρεβατάκι μου.

Μια πολύ περίεργη to do list. Νομίζω πως δεν είναι η δική μου. Σχεδόν σε τίποτα από όλα αυτά δεν συμφωνώ. Δε μπορεί, πρέπει να υπάρχει άλλο ένα κρυφό χαρτάκι που να μου δείχνει αυτά που πραγματικά θέλω! Αυτά είναι που θα δείξουμε στον πολύ κόσμο όταν μας ρωτήσει; Μπα… όσο κοιτάζω αυτήν την αλλόκοτη to do list, τόσο πιο ξένη μου φαίνεται. Δεν είναι δική μου. Σίγουρα δεν είναι δική μου. Παρόλα αυτά μια τέτοια do to list θα μπορούσε να ικανοποιήσει πολλούς ανθρώπους! Σίγουρά όμως όχι εμένα. Το δικό μου post it δεν πρόκειται να έχει κάτι τέτοιο πάνω του. Τα όνειρα και οι επιθυμίες μας δεν μπορούν να μπουν σε ένα απλό κίτρινο χαρτάκι. Κι αν προσπάθησα κάνα δυο φορές να το κάνω, στο τέλος το χαρτάκι βρέθηκε σκισμένο και πεταμένο στα σκουπίδια. Είναι ωραίο να οργανώνεις τα μικρά πραγματάκια σε τέτοια χαρτιά, αλλά όχι και τη ζωή σου!!! Για όνομα!!! Ίσως αυτό να προσπαθούσα να κάνω τον τελευταίο καιρό με τη ζωή μου. Μα όσο κι αν προσπαθούσα να καλουπώσω τον εαυτό μου, τόσο «εκτός προγράμματος» με έβγαζε! Δεν είναι τυχαίο. Αντιδρούσε σε κάτι που δεν ήταν σε τίποτα ο Ηλίας. Η ζωή δεν είναι κάτι τόσο απλό και προγραμματίσημο. Η ζωή έχει τα παράξενα, έχει τα αναπάντεχα. Έχει το αλάτι της ζωής που είναι το ότι δεν ξέρεις ποτέ με σιγουριά ότι θα σου ξημερώσει μια όμορφη μέρα! Μα με αυτόν τον τρόπο σου χαρίζει κάτι ακόμα πιο όμορφο! Το αίσθημα της ελπίδας! Ελπίζουμε να είναι μια όμορφη η επόμενη ημέρα! Είμαι ευχαριστημένος με όλα όσα έχω σήμερα στη ζωή μου. Δεν θα σταματήσω ποτέ να της ζητάω πράγματα, αλλά παρόλα αυτά δεν είμαι αγνώμων για όλα όσα μου έχει χαρίσει μέχρι τώρα. Μετά από πάρα πολύ καιρό έχω ξεκαθαρίσει πολλά πράγματα και πάμπολλες σκέψεις που μου τριβέλιζαν το μυαλό. Σε αυτό βοήθησαν πολλοί άνθρωποι που θα ήθελα να τους το πω στον καθένα ξεχωριστά. Σε μερικούς χρωστάω ένα ευχαριστώ και σε μερικούς χρωστάω ένα συγγνώμη. Σε μερικούς χρωστάω και τα δύο. Όπως και να έχει κατάλαβα ένα πράγμα: Τους δικούς μας δαίμονες δε μπορούμε εύκολα να τους ξορκίσουμε! Ίσως δεν μπορούμε καθόλου. Άρα είναι πιο συνετό να γίνουμε φίλοι μαζί τους! Να τους αποδεχτούμε και από την κόλαση που βρισκόμαστε να ξεκινήσουμε μαζί να φτάσουμε στον παράδεισο! Είναι μερικά πράγματα που νοιώθω μέσα μου και θα ήθελα πολύ να τα μοιραστώ μαζί σας αλλά πραγματικά δε βρίσκω λόγια. Και για να ολοκληρώσω, προτού πετάξω το κίτρινο post it μέσα στα σκουπίδια, τα πράγματα που θα ήθελα να γράψω είναι τα εξής:

Να περιβάλλομαι από ανθρώπους

που με αγαπούν και μου το δείχνουν

Να κάνω πραγματικές φιλίες

Να εκφράζω τα συναισθήματά μου πάντα

Να μην σταματήσω να ονειρεύομαι,

είναι η μεγαλύτερη πηγή ενέργειάς μου

Να είμαι ευτυχισμένος!

Σας εύχομαι καλή εβδομάδα και καλό μήνα! Είστε κι εσείς μερικοί από τους ανθρώπους που χρωστάω ένα ευχαριστώ!


12 Responses to Post it away!

  1. Ο/Η theatremaniac λέει:

    Μακάρι να εχω συμβάλλει έστω και στο ένα χιλιοστό προκειμένου να πραγματοποιηθούν τα πράγματα που θες στην ουσία να έχεις στο post it σου! Ακόμα και να μην συμβαίνει αυτό, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να τα πραγματοποιήσεις!!!!

  2. Ο/Η iLiaS λέει:

    …η δεύτερη λίστα σου Λιάκο, είναι πολύ ουσιαστική και ανθρώπινη…μην τη χάσεις ποτέ! 🙂
    Να είσαι καλά συνονόματε 🙂

  3. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Να εισαι καλα Λιακο καλο μήνα …μου άρεσε πως τελειωσες την ανάρτηση σου ..

    Οργάνωση παντου σε μικρά και σε μεγάλα πραγματακια της ζωης :)Να εισαι …καλα φιλια

    και πανω απ’ολα…

    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ !

  4. Ο/Η Roamer λέει:

    η αλήθεια είναι ότι όλοι συμβάλατε λίγο πολύ! Και κάτι τις περισσότερο εσύ theatermaniac

    Λιάκο την έχω ήδη χάσει αυτή τη λίστα! Βρίσκεται στα σκουπίδια μαζί με όλες τις προσπάθεις προγραμματισμού!:D Αυτά είναι γραμμένα κάπου πολύ πιο βαθειά και ουσιαστικά! Στις καρδιές μας….

    Locky υγεία πάνω απ’ όλα! Οργάνωση ναι, αλλά όλα με μέτρο! Καλό μήνα και σε εσένα!!!

  5. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Μα αν σταματήσεις να ονειρεύεσαι, δε δείχνεις ενδιαφέρον στις προκλήσεις της ζωής και άρα…ΔΕ ΖΕΙΣ.
    Εμείς ευχαριστούμε που σε γνωρίσαμε.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. Ο/Η Nemo λέει:

    Ε ψιτ συνάφερφε το ποστ αυτό με άρεσε πολύ πολύ! Σκίσε τις λίστες με τα πρέπει και άσε τα θέλω σου ελεύθερα να σε οδηγήσουν! Α! Και κάνε μου μια χάρη… στο τελευταίο post it γράψε ακόμα κάτι… να μείνεις πάντα έτσι αυθεντικός! 😉
    Φιλάκια πολλάααααα!!!!

  7. Ο/Η askardamikti λέει:

    Πάντως περίμενα λίγο πιο «προχώ» την προσωπικής σου λίστα με τα «πρέπει»!
    Σε αφήνω τώρα γιατί αύριο δίνω μάθημα!

  8. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Καλο μηνα γλυκο μου!
    Σε σκεφτομαι παντα 🙂

  9. Ο/Η patsiouri@yahoo.com λέει:

    Και ας θυμηθούμε και το trainspotting, «διάλεξα να μη ζήσω τέτοια ζωήηηη!!!»
    Υγεία να έχεις, μόνο αυτό, φιλιά!

  10. Ο/Η anisixos λέει:

    Ηλια αυτες οι σκεψεις σου με εκφραζουν και εμενα απολυτα σε αυτη τη φαση της ζωης μου.Ευχαριστω που διαβασα τις σκεψεις μου εδω γιατι το ειχα αναγκη αυτη τη στιγμη.
    Εχεις δικιο, τη ζωη δε μπορεις να την προγραμματισεις.Οσο για τους δαιμονες μας τι να πω..Υπαρχουν πολλων ειδων δαιμονες.Καποιοι πασχιζουν να τους ξορκισουν, ισως και τα καταφερνουν.Νομιζω το σημαντικο ειναι να μπορεις να προσαρμοζεσαι στις καταστασεις, να αποδεχεσαι αυτα που πρεπει να αποδεχτεις, να μην επαναπαυεσαι με οσα μπορεις να αλλαξεις και βεβαια οπως λες να ονειρευεσαι, αλλα και αυτο με μετρο.Και η ευτυχια υπαρχει αραγε και ποσο κραταει;

  11. Ο/Η Roamer λέει:

    Γλαρένια σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! πραγματικά το εκτιμώ πλύ αυτό που είπες…..

    n3mo δεν διατίθεμαι να αλλάξω για κανέναν και για τίποτα!!!! Συνάδερφε, η εξεταστική πήγε χάλια!!!!! 😀 Ξέρεις εσύ!!!!!

    Askar στο τέλος του ποστ κατέληξα να μην έχω λίστα! Δεν την χρειάζομαι! Τα πρέπει και τα θέλω μου πολύ απλά δεν χωράνε σε λίστες!!!! Απλως μου έρχονται και απλώς τα πραγματοποιώ ή τουλάχιστον το προσπαθώ!!!! Πως πήγαν τα μαθήματα????

    Patsiouri όντως υγεία, και μετά όλες οι επιθυμίες και τα θέλω μας μπορούν να πραγματοποιηθούν!!

    Anisixe χαίρομαι που οι δικές μου σκέψεις εξέφρασαν και έναν άλλον άνθρωπο….. Η ευτυχία φίλε μου είναι ένα περίεργο πράγμα…. Είναι γραμμένη με ευδιάκριτα γράμματα σε όλα τα πράγματα και σε όλες τις καταστάσεις, αλλά είναι κι αυτή σαν το τζίνι του παραμυθιού, πρέπει να τρίψεις πάνω στην λέξη αυτή για να σου εμφανιστεί και να λαμπυρίζει στο φως…. Λίγο τρίψιμμο θέλει μόνο! Και ακόμα και αν σταματήσει να λάμπει, εμείς το μόνο που θα μπορούμε να κάνουμε, είναι να τρίβουμε και πάλι σε αυτήν την λεξη μεχρι να γυαλίζει ξανά!

    Σας εύχομαι όλους καλό Σαββατοκύριακο στον χιονιά και πολύ σύντομα θα επιστρέψω!!! Πέρασα μια περίεργη περίοδο την οποία θα σας εξηγήσω στο επόμενο ποστ! να είστε όλοι καλά!!!!!!!!

  12. Ο/Η Lena λέει:

    You are my aspiration, I have few web logs and occasionally run out from brand . “Follow your inclinations with due regard to the policeman round the co22.re&#8rn1; by W. Somerset Maugham.

Σχολιάστε

