Δε γαμιέσαι κι εσύ κι ο γρύλος σου;

Καλώς μας όρισε λοιπόν το 2008. Πως το λένε; Να μας βρει πιο ώριμους; Πιο δυνατούς; Πιο ζωντανούς; Ε λοιπόν, ας έρθει το 2008! Το περιμένω με κάθε επιφύλαξη διαλυμένη, με κάθε πόρο του σώματός μου ανοιχτό, ζωντανό και αχόρταγο, με κάθε σκέψη που οδηγεί στο καλό! Γιατί ακόμα και αρνητική σκέψη να είναι, έχεις στο μυαλό σου ότι κάποια στιγμή θα περάσουν όλα αυτά! Είχα πάει για καφέ σήμερα με τον φίλο και οσονούπω συνεργάτη μου τον Α. Του εξέφρασα όλους μου τους προβληματισμούς που είχα όσον αφορά την δουλειά. Καινούριος κόσμος βλέπετε όλα αυτά για εμένα! Ξέρετε τι συνειδητοποιούσα; Ότι με όλες μου τις ερωτήσεις και όλες τις αντίστοιχες απαντήσεις που μου έδινε, ξόρκιζε το κακό των άλλων, το κακό όλων όσων το είχα συζητήσει και είχαν εκφράσει τις φοβίες τους. Δηλαδή με λίγα λόγια έκανα δικές μου τις φοβίες των άλλων! Δεν ξέρω εάν το κατάλαβε ή του βγήκε αυθόρμητα, αλλά πραγματικά μου έδωσε την καλύτερη απάντηση από όλες. «Κανένας δεν θα πάει μπροστά, όσο έχει τους γρύλους στο μυαλό του. Αυτούς του γρύλους που του γκρινιάζουν για οτιδήποτε καινούριο σκάει μπροστά τους. Για οτιδήποτε άγνωστο…» Και είχε δίκιο. Εγώ είχα πιστέψει τόσο σε αυτήν τη δουλειά όσο και στο ότι έχω την δυνατότητα να κάνω αυτή τη δουλειά. «Τον παν είναι να πιστέψεις σε εσένα, να πεις ότι ΝΑΙ μπορείς να το κάνεις αυτό. Με αυτήν τη φιλοσοφία δημιουργήθηκε η εταιρία.» Και είχε απόλυτο δίκιο φυσικά. Το μέλλον μας το δημιουργούμε μόνοι μας. Μόνοι μας θα παλέψουμε ενάντια σε όλα όσα μας καταπιέζουν, ενάντια στα εμπόδια που θα σου βάλει η ίδια η ζωή, ενάντια στους γρύλους τόσο τους δικούς μας, όσο και των άλλων… Στην τελική δεν γαμιέσαι κι εσύ κι ο γρύλος σου; (Υποθέτω πως όλοι γνωρίζουμε το εν λόγω ανέκδοτο!)

Ίσως το να πάρεις τη ζωή στα χέρια σου δεν είναι και το πιο απλό πράγμα στον κόσμο. Θέλει αρχίδια. Πραγματικά όμως… Σταματώ λοιπόν να ακούω τις φωνές των άλλων, όταν είμαι σίγουρος τόσο για εμένα όσο και για τις κινήσεις που θέλω να κάνω. Τι στο διάολο, πιστεύω πως είμαι σε θέση να μπορώ να αντιλαμβάνομαι τους κινδύνους που υπάρχουν γύρω μου… Αλλά αυτό με τους γρύλους ήταν όλα τα λεφτά πραγματικά, μέσα από όλα όσα είπαμε σε αυτόν τον καφέ που κράτησε τρεις και παραπάνω ώρες, ήταν αυτό που μου έμεινε περισσότερο απ’ όλα, και με έκανε να εκτιμήσω αυτόν τον άνθρωπο ακόμα περισσότερο. Νομίζω πως έχει πιάσει τον παλμό της ζωής του, δεν τρέχει πια με τους παλμούς άλλων. Είμαι νέος και έχω όλη τη ζωή μπροστά μου για να μάθω τόσο από τις επιτυχίες μου όσο και από τα λάθη. Δεν μπορώ να αφήνω τους γρύλους των άλλων να με περιορίζουν. Just open your minds! Τώρα που το σκέφτομαι, οι άνθρωποι που εκτιμώ περισσότερο απ’ όλους είναι αυτοί που με ωθούσαν να ανοίξω, να διευρύνω τους ορίζοντες τόσο του μυαλού, όσο και της σκέψης μου… Μπορεί να σου κάνει μεγαλύτερο καλό ένας άνθρωπος από αυτό; Προς το παρόν πιστεύω πως όχι. Σε λίγες ημέρες επιστρέφω και πάλι στην βάση μου, στην φοιτητική μου στέγη και στην καθημερινότητα που είναι τόσο παρεξηγημένο πράγμα, μια καθημερινότητα που σε κάνει χαρούμενο δεν μπορεί να είναι κακή καθημερινότητα, μια ρουτίνα, ένα βάσανο. Ίσως ακόμα να μην έχω αποκτήσει τις έγνοιες που θα καταστρέψουν την καθημερινότητα μου αλλά ελπίζω να καταφέρω να ανταπεξέλθω σωστά ακόμα και τότε. Νοιώθω ότι κάτι μέσα μου σιγαλιάζει, ότι κάτι μέσα μου ηρεμεί, αυτό δεν μπορεί παρά καλό να είναι. Κοιτάζω τους ανθρώπους με άλλη οπτική και ζητάω εντελώς διαφορετικά πράγματα από αυτούς. The truth is that I needed a slap maker! Ελπίζω, μάλλον δεν ελπίζω, είμαι πεπεισμένος ότι όλα θα πάνε καλά! Φτάνει να το πιστέψουμε μέσα μας! Thats all folks! Σταματώ γιατί σας κούρασα! Καλό 2008 για μια ακόμα φορά! Είπαμε γλαρένια, θα το λέμε μέχρι να το πιστέψουνε, όχι εμείς -εμείς είμαστε σίγουροι ότι θα είναι καλό!- αλλά όλοι υ υπόλοιποι, όλοι οι γρύλοι! Χαμογελάστε!

14 Responses to Δε γαμιέσαι κι εσύ κι ο γρύλος σου;

  1. Ο/Η Roamer λέει:

    Να μου συγνωρήσετε την «άσχημη» γλωσσα μου αλλαέτσι μου βγήκε το post, δεν θα το αλλάξω για κανέναν, όπως και δεν θα αλλάξω ποτέ για κανέναν! Αυτά….

  2. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Γραψε ελευθερα αγαπουλινο αδερφουλινο!!!!

    Χεχεχε γιατι να αλλαξεις βρε???

    Να μινεις υτος που εισαι!!

    Φιλια πολλα και χρονια πολλαααααααααααααααα!!!

  3. Ο/Η sea4 λέει:

    ΄Ετσι Λιάκο ΜΟΥ!!!!!
    ΄Ετσι ψυχή ΜΟΥ!!!!
    ΤΗΙΝΚ POSITIVE!!!!!
    Ακόμη και από τα λάθη μας μαθαίνουμε. Κανείς δε γεννήθηκε παντογνώστης….
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΓΑ ΣΕΝΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  4. Ο/Η iLiaS λέει:

    ..νέα ξεκινήματα, νεες εμπειρίες και γιατί όχι, νέα λάθη..από αυτά μαθαίνουμε Λιάκο!
    Προς ολοταχώς για το 2008.. 🙂

  5. Ο/Η askardamikti λέει:

    Ωραία τα σκέφτεσαι, ωραία τα λες και είμαι σίγουρος πως και ωραία θα τα κάνεις!
    Θετική σκέψη λοιπόν, αισιοδοξία και να πας να γαμηθούν οι «γρύλοι» και τα «χειρόφρενα»! Έτσι;

  6. Ο/Η skouliki λέει:

    καλη χρονια και απο δω ……………

    αντε παμε για αλλα λεμε

  7. Ο/Η theatremaniac λέει:

    Καλή τύχη στα νέα εδάφη,στα οποία θα κινηθείς!! Εγώ κι εσύ βεβαίως σου έχουμε εμπιστοσύνη!!! Ελπίζω να τα πούμε από κοντά!! Καλή Χρονιά.φιλια

  8. Ο/Η purple λέει:

    βρε δεν πα να γ@…. εσυ να σαι καλα και να σκεφτεσαι παντα θετικα !!!
    φιλια 🙂

  9. Ο/Η anisixos λέει:

    Μια απορια:γιατι σε πολλα blogs του wordpress δε δημοσιευονται τα σχολια μου;

  10. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    ωραια τα λεεεες συνεχισεεεεεεεεεεεεεε!!! χεχεχε

  11. Καλή χρονιά να έχεις, πάντα έτσι αυθόρμητος… 🙂

    μάκια

  12. Ο/Η Vampy λέει:

    Xairomai pou h xronia sou ksekinise me notes aisiodoksias. sunexise etsi!! Filakia polla apo mia xameni psuxi..

  13. Ο/Η Yaz Okulu λέει:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

Σχολιάστε

