Είμαι νινί ακόμα! :P

Παλτό, κασκόλ και ο αέρας να λυσσομανάει! Ο Φοίβος Δεληβοριάς   δε σταματά να τραγουδά το «εκείνη»… Χειμώνας! Αγαπημένη εποχή όπως όλες άλλωστε! Πονάω. Πονάω γιατί καταλαβαίνω ότι χάνω πλέον κάτι που δεν είχα ποτέ μου… Και δεν ξέρω γιατί πονώ περισσότερο. Γι αυτό που δεν είχα ποτέ ή γιατί υποθετικά το έχασα; Δύσκολα ερωτήματα μου βάζετε και είμαι μόλις 18 χρονών! Δε με λυπάστε; Ο αέρας μυρίζει και πάλι αλμύρα. Μόλις έφυγα από το σπίτι είχα μια απέραντη θλίψη. Αλλά εδώ μου έχει περάσει. Λες και όλα αυτά συνέβησαν χρόνια πριν. Δεν ξέρω εάν ανέπτυξα αντισώματα απέναντι στη θλίψη, αλλά αν αυτή η παραλία που μυρίζει ιώδιο και ο αέρας λυσσομανάει σαν τρελός είναι το αντίδοτό μου δεν θα παραλείψω να βρίσκομαι συνεχώς εδώ πέρα. Όσο ερχόμουν κρύωνα. Τώρα όχι πια. Η θάλασσα με βοηθάει να βλέπω τα πράγματα πιο καθαρά. Ένας κύριος ήρθε και κάθισε δίπλα μου. Πολύ μου άρεσε αυτός ο άνθρωπος. Γιατί; Επειδή ήξερε να χαμογελάει! Ακόμα και σε έναν άγνωστο! Είμαι ερωτευμένος με αυτήν την πουτάνα την ζωή! Δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει από εδώ και πέρα, δεν θέλω να μαντέψω. Θέλω απλώς να απολαύσω τη διαδρομή. Ζητάω πολλά; Θέλω να το έχω δικαιολογία πλέον. Είχα ξεχάσει πόσο μικρός είμαι. Σωστά Άσκαρ; Καιρός λοιπόν να τα δω όλα με ένα πιο χαρωπό βλέμμα, πιο παιδικό. Αυτά! Τώρα αφήστε με να απολαύσω τη βόλτα μου!

21 Responses to Είμαι νινί ακόμα! :P

  1. Ο/Η iLiaS λέει:

    ..απόλαυσε και τη βόλτα σου και τη βδομάδα σου Λιάκο…με τη μυρωδιά της αλμύρας έντονη!
    Να εισαι καλα! 🙂

  2. Ο/Η Trelofantasmeni λέει:

    Απόλαυσε την βόλτα σου, περίμενε τα καλύτερα απο τη ζωή , μείνε ερωτευμένος μ΄αυτή και μη ξεχνάς ………είσαι νινι ακόμα.

    Χαμογέλα

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Λιάκο σ’ ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω! 😀

    Blogoμανούλα αυτό, να μην ξεχνάω να χαμογελάω! Είναι οτ πιο βασικό απ’ όλα!

  4. Ο/Η lifewhispers λέει:

    νομίζω ότι πολλοι θα ήθελαν να βρίσκονται στη θεση σου μονο που πολλοι σημερα δεν επιλεγουν αν την ερωτευτουν τη ζωη…κι ετσι δεν τη ζουν όπως πρεπει. χειμωνιασε, δεν ειναι ομορφα?

  5. Ο/Η Roamer λέει:

    Χειμώνιασε και είναι πανέμορφα Lifewhispers! Και όσοι θα ήθελαν να είναι στη θέση μου και δεν είναι, πολύ απλά ας κοτάξουν έξω από το παράθυρό τους όπως κοιτάζω εγώ τώρα και ας απολαύσουν τις σταγόνες της βροχής να πέφτουν απαλά και σταθερά…. Και τότε ας πουν ότι δεν προσπάθησαν…..

  6. Ο/Η marilia λέει:

    Εγώ να το φωνάξω για μία ακόμα φορά;;;; ΜΙΚΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕε!!!!! 😀

    Φιλάκι μεγάλο! 😉

  7. Ο/Η chris λέει:

    εχω να σου δωσω μια συμβουλη:αρπαξε την ζωη απτα μαλλια!τωρα που εισαι μονο 18 χρονων.δεν υπαρχει πιο ομορφη περιοδος στην ζωη σου απο αυτη. Ζησε οσο πιο πολλα μπορεις τωρα!!ΣΗΜΕΡΑ!!για να μην ερθει ποτε η στιγμη να πεις μετανιωσα που δεν εκανα αυτο ή εκεινο. ΖΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΣΟΥ!μην αφησεις απωθημενα γιατι θα σε κυνηγουν μια ζωη και πιστεψε με ποναει πολυ να ξερεις οτι πλεον δεν εχεις την δυνατοτητα να κανεις κατι που ποθεις.Ειμαι σιγουρη οτι θα κανεις αυτο που πρεπει γιατι εισαι ερωτευμενος με την πουτανα την ζωη!!!!κ αυτο ειναι που τελικα εχει σημασια να την ερωτευτεις ακομα κ αν αυτη δεν σου καθεται…ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!

  8. Ο/Η iLiaS λέει:

    καλησπέρα Λιάκο! 🙂
    ..κράτα γερά με το κασκόλ

  9. Θα θέλατε να ήσασταν στο όνειρο της Ρουμπέση !

  10. Ο/Η askardamikti λέει:

    Για να σου φτιάξω ακόμα περισσότερο τη διάθεση … σου έκανα και αδελφάκι!
    Έλα να δεις…

  11. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Ax γλυκα μου εσυ!

    (να το φαω μου ρχετε τουτο το αγορακι-αδερφακι) 🙂

  12. Ο/Η Roamer λέει:

    Liakos βαστώ γερά και περιμένω την παρέα σας να ψωφήσουμε στο κρύο μαζί αλλά να το απολαύσουμε! 😀

    Ασκαρ πότε πρόλαβες μωρέ; Ούτε μια εβδομάδα δεν λείπω από το blogoχωριό και εσύ σπέρνεις κουτσούβελα; 😀

    Αδερφούλα μου δάγκωσε όσο θέλεις! Έχω μάθει στα «χτυπήματα» της ζωής! 😀 πολλά φιλάκια στα γλυκά σου μαγουλάκια!

  13. Ο/Η iLiaS λέει:

    …καλησπέρα Λιάκο! 🙂
    όλοι μαζί στο κρύο! 🙂

  14. Ο/Η S λέει:

    Βόλτες, κρύο, διαδρομές! αυτά είναι!

  15. Ο/Η Roamer λέει:

    Liako geia sou kai se esena! Oloi mazi sto kruo opws les ki esu!

    S kalws orises ki esu sto ftwxiko mou! opws les ki esu kruo boltes diadromes! Ligh xara sth zwh mas!

  16. Ο/Η theatremaniac λέει:

    πάμε παρόμοια βόλτα στο Λυκαβηττό;

  17. Ο/Η purple λέει:

    οι διαδρομες ειναι ατελειωτες ευχαμαι να ειναι ομορφες 🙂

  18. Ο/Η Roamer λέει:

    Theatremaniac μόλις εισέβαλες σε ιδιωτικό χώρο! Παρόλα αυτά, αυτήν τη βόλτα θα την πάμε κάποια στιγμη! 😀

    Purple κι εγώ το ίδιο εύχομαι! Να είναι πάντα όμορφες! Αλλά ακόμα και αν δεν είναι όμορφες, ας είναι τουλάχισοτν διδακτικές! Τα φιλιά μου σε όλους που μου έχετε λείψει αλλά είμαι για μια ακόμα φορά internet-αποκλεισμένος….

  19. Ο/Η marilia λέει:

    Μικρό μου, πέρασα να δω πώς είσαι…

    Φιλάκι

  20. Ο/Η Roamer λέει:

    Marilou μου μια χαρούλα είμαι, όταν επιστρέχω (και ελπίζω αυτήν την φορά για τα καλα) έχω να σας πω πολλά! Φιλιά πολλά!!!!!!

Σχολιάστε

