Μια σελίδα και ένα τοπίο που παίζουν με τις ισορροπίες μου….

Ξεκινώ να γράψω κάτι στο χαρτί. Προσπαθώ και πάλι να μολύνω με τις λέξεις μου το παρθένο χαρτί. Προσπαθώ αλλά δε μου βγαίνει. Κάτι λείπει. Κάτι με παρεμποδίζει να μπω στα άδυτα της ψυχής μου και από εκεί να βγάλω ότι όμορφο υπάρχει. Συνεχίζω να γράφω, αυτό ακόμα δεν μου αρέσει. Σκίζω απότομα τη σελίδα από το block και την τσαλακώνω με γρήγορες κινήσεις. Τσαλακώνω και σφίγγω με δύναμη. Πολλή δύναμη. Όπως έσφιγγες την καρδιά μου όταν ερχόμουν κοντά σου και μόνο στη σκέψη. Η σκέψη μου τρέχει πιο γρήγορα από εμένα, αυτό έλειπε άλλωστε. Φτάνει για μια ακόμα φορά σε εσένα. Αλλά εσύ έχεις πάψει να μιλάς γι αυτά που θέλω εγώ να ακούσω. Περίεργο, πάντα γι αυτά μιλούσαμε, δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα άλλο. Λάφυρα της μνήμης, κρατώ όλες αυτές τις συζητήσεις, που μια κακή Σειρήνα φυλάκισε για πάντα μέσα στα υπόγεια του μυαλού. Έμοιαζες με φως τότε, τώρα μοιάζεις με μια απομίμηση του, μια παλιά λυχνία  Τις πταιει; Λάφυρα της μνήμης, όλα όσα ζήσαμε μαζί, γι αυτό το χρονικό διάστημα που καταφέραμε να το κάνουμε αυτό. Η ζωή είναι δύσκολο πράγμα, γι αυτό είναι και τόσο μα τόσο όμορφο. Η ομορφιά είναι αυτό που μας παρακινεί να συνεχίσουμε. Κι εγώ εξακολουθώ να γράφω σε ένα χαρτί που στο τέλος αυτών των σκέψεων θα σκιστεί ξανά….

 

 

 

Επιστροφή μετά από δύο εβδομάδες κοντά και πάλι στα πάτρια εδάφη. Οι ημέρες που πέρασαν είχαν λίγο απ΄ όλα. Παράπονο δεν έχω. Ένας καταιγισμός από νέους ανθρώπου, νέες εμπειρίες νέα όλα! Το σπίτι μου διαμορφώθηκε ακριβώς έτσι όπως ήθελα χωρίς καμία παράλειψη πράγμα που σημαίνει κάτι πολύ βασικό για εμένα: Τώρα πλέον αποφασίζω εγώ για τα περισσότερα πράγματα που ορίζουν εμένα. Και αυτό είναι πολύ βασικό. Και πάνω που έλεγα ότι ποτέ δεν θα χρειαστεί να γυρίσω και να κοιτάξω πίσω αυτά που άφησα, έρχεται η στιγμή που πρέπει να επιστρέψω στο σπίτι μου, στο πατρικό μου. Παίρνω το λεωφορείο και το Esquire και περιμένω να περάσει η ώρα. Το mp3 μου να είναι ρυθμισμένο να παίζει τυχαία τραγούδια από μια playlist. Και πριν φτάσουμε την γέφυρα να παίζει το maybe tomorrow από Stereophonics. Και με το που περνάμε πάνω από τη γέφυρα συνειδητοποιώ ότι, this is my home whatever it happens! Και αμέσως μετά παίζει το για ένα tango της Χαρούλας. Τυχαία η επιλογή των τραγουδιών από ένα κύκλωμα που αρχίζω και πιστεύω ότι μερικές φορές επικοινωνεί με τον εγκέφαλο και παίζει με τα συναισθήματά μου! Είχα δύο εβδομάδες να αντικρίσω αυτό το τοπίο, παρόλα αυτά μόλις έφτασα εδώ πέρα αισθάνθηκα να με υποδέχεται με μια χαρά! Τα σύννεφα, ο ήλιος που έδυε, τα κύματα, όλα σα να με περίμεναν. Όπου και να βρεθώ στο μέλλον, σε όποιο μέρος του πλανήτη, όποιον κόσμο και αν γνωρίσω. Να μην ξεχάσω ποτέ, ποτέ, αυτό το αίσθημα πληρότητας και σιγουριάς που μου προσέφερε αυτή η μέρα! Είναι κάτι ανεκτίμητο που δεν πρόκειται να το αποκτήσω για πολλά μέρη σε αυτόν τον άτιμο τον κόσμο! Πολλά θα συναντήσω στο δρόμο μου, πολλά θα αγαπήσω, αλλά κανένα δε θα μου προσφέρει αυτά που μου προσφέρει αυτή η γέφυρα και αυτή η τοποθεσία. Είναι κομμάτι από τη ζωή μου, ή μάλλον καλύτερα είμαι κομμάτι αυτής της γης, όπως και να το κάνεις….

 

 

(Κάτι μου λέει πως αυτά τα δυο post δίνουν το ένα την απάντηση στο άλλο χωρίς να το θέλουν….)                                                                                           Η.Θ.

18 Responses to Μια σελίδα και ένα τοπίο που παίζουν με τις ισορροπίες μου….

  1. Ο/Η r2d2 λέει:

    hello there
    se anakalypsa shmera

  2. Ο/Η askardamikti λέει:

    Αυτή η … γέφυρα «λέει» πολλά και σε πολλούς!

  3. Ο/Η Roamer λέει:

    Ναι, η αλήθεια είναι ότι λέει πολλά σε πολλούς όπως ακριβώς τα λες!

  4. Ο/Η purple λέει:

    και εισαι ακομα στην αρχη δεν «λεει» μονο η γεφυρα πολλα αλλα εσυ και η ψυχουλα σου που εχει πολλα να καταθεσει ακομα…

  5. Ο/Η iLiaS λέει:

    ..γενικά όπου και να βρεθείς να μη ξεχάσεις ποιος είσαι, τι αξίζεις!
    Καλή βδομαδα Λιάκο! 🙂

  6. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Aδερφακι μου με συγκινει πολυ η ποιτητικη γραφη σου,η γεματη σκεψη σου!

  7. Ο/Η purple λέει:

    που εισαι μικρο μου? νονα ειμαι και ανησυχω…

  8. Ο/Η Roamer λέει:

    Purple

    Λες ε; Κάτι περισσότερο α γνωρίζεις εσύ από εμένα!

    iLiaS
    Γενικά το προσπαθώ αυτό Λιάκο! Γενικά το προσπαθώ! καλή εβδομάδα (:S) Και σε εσένα αν και καθυστερημένη! 😀

    Candy μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Κάνω ό,τι μπορώ! 😀

  9. Ο/Η Vampy λέει:

    Xm… einai omorfa na niwtheis pws kapou ein to spiti sou telika….

    Mou leipei ayto to aisthma….

  10. Ο/Η askardamikti λέει:

    Ρε συ, σπιυώθηκα με την αδελφούλα σου και δεν πέρασες να πεις μια καλημέρα;

  11. Ο/Η Menia λέει:

    «Σπιτι» σπιτι της ψυχης, εκει που νοιώθεις οτι είσαι ασφαλής! Αυτά τα σπίτια της ψυχής παίρνουν μορφή κάποιες φορές με γήινα χαρακτηριστικά! Το ίδιο αίσθημα αντιμετωπίζω και εγώ όταν βλέπω αυτή την ευθεία με τα κυπαρρισια δεξια και αριστερα και τις πρασινες εκτασεις λίγο πριν μπω στο χωριο μου. Μπορει να μην εχω παει τοσες φορες όσες θα ηθελα… αλλά αυτο το μέρος είναι το δικό «μου» μέρος, αυτό που προσφέρει ζεστασιά, ηρεμία, φιλια και τόσα άλλα!

    Καλησπέρα σας!

  12. Ο/Η marilia λέει:

    Όλα καλά, μικρέ;

  13. Ο/Η Roamer λέει:

    Vampy ελπίζω μια μέρα να το αισθανθείς κι εσύ αυτό το συναίσθημα! Το χρειαζόμαστε που και που!

    Askar τι ακριβώς έκανες με την αδερφούλα μου; Sorry που έχω χαθεί αλλά δεν έχω πλέον ελεύθερη και συχνή πρόσβαση στο internet και η αλήθεια είνια ότι μου έχετε λείψει!

    Menia Δεν έχει σημασία που και πότε το αισθάνεσαι αυτό το πράγμα, σημασία έχει ότι το αίσθανεσαι!

    Marilou μου όλα καλά όλα ανθηρά! Μόνο αυτό το κολλημματάκι με το δίκτυο αλλά που θα μου πάει θα λυθεί και αυτό όπου να ναι! (Σε κανα μήνα! :D)

  14. Ο/Η Vampy λέει:

    Opws k na xei, elpizv na pernas ap to spitaki m… einai adeio pia… psuxro kai erhmo…
    Ena atomo pws na dwsei zwh….

  15. Ο/Η iLiaS λέει:

    Πάμε καλή βδομαδα! 🙂

  16. Ο/Η anisixos λέει:

    Που χαθηκες ηλια;
    Μπες msn ρε.

  17. Ο/Η Roamer λέει:

    Vampy Θα κάνω ό,τι μπορώ! Το internet στο σπίτι μου θα αργήσει πολύ να έρθει και τα ;internet cafe δεν είναι και πολύ του τύπου μου…. Ελπίζω τώρα να είσαι καλά!

    Λιάκο! καλή έβδομάδα (αν και δεν ξέρω ποια απ όλες μου έλεγες!) και σε εσένα! Σου τις δίνω προκαταβολικά τις ευχές μέχρι να επιστρέψω κανονικά στην blogoσφαιρα!

    Anisixe δεν έχω ;internet και δεν μπορώ να μπαίνω τακτικά μέσα πλέον…. Αλλά θυα προσπαθήσω μέσα στην εβδομάδα να σε εντοπίσω…..

Σχολιάστε

