Επιστολή προς μια ξεχασμένη ψυχή….

 

Άρχισε να χειμωνιάζει. Μια γλυκιά κατάθλιψη επιστρέφει μέσα στα σωθικά μου και δεν λέει να φύγει. Νοιώθω ότι είμαι έτοιμος να πετάξω. Νοιώθω ότι όλα είναι έτοιμα κι εγώ κάθομαι ακόμα στη γη λες και με έχουν τσιμεντώσει! Θέλω να ανοίξω τα φτερά και να απομακρυνθώ από καθετί που με επηρεάζει θετικά και αρνητικά, κάθετί που εισβάλει στην σκέψη μου και την περιορίζει. Ένα ταξίδι, μια ζωή που περιμένει στη πόρτα κι εγώ το σκάω συνεχώς από το παράθυρο. Δίνω μια υπόσχεση στον εαυτό μου και ελπίζω να την κρατήσω. Δεν θέλω να ξαναβρεθώ σε τέτοια αδιέξοδα. Θα κάνω αυτό που γουστάρω χωρίς περιορισμούς. Αυτό που θα φέρει αυτό το γλυκό συναίσθημα μέσα στην ψυχή μου και θα με κάνει επιτέλους χαρούμενο. Κανένας δεν μου είπε ότι η ζωή είναι εύκολη, είναι όμως πολύ όμορφη. Πολύ σαγηνευτική. Και εγώ σαν τον μαλάκα κάθομαι και την κοιτάζω από το παράθυρο. Ας πούμε ότι θα δώσω μια ακόμα υπόσχεση που αυτή τη φορά ελπίζω να κρατήσω: Θα κάνω όλα όσα ονειρεύομαι εδώ και πολύ καιρό. Όλα όσα μου φαίνονται ένα μακρινό παλιό όνειρο που τότε ήμουν ευτυχισμένος. Τότε ήμουν χαρούμενος. Όλα αυτά να επιστρέψουν και πάλι πίσω. Ταξίδια, εσύ ήσουν ανέκαθεν ταξιδιάρικο πουλί, είτε με τη φαντασία σου είτε με την πραγματικότητα. Και όσοι σε πουν ανώριμο, ότι δεν μπορείς να κρίνεις, ότι είσαι πολύ μικρός; Γράψτους εκεί που δεν πιάνει μελάνι, κανένας δεν ξέρει τον ίδιο σου τον εαυτό καλύτερα από εσένα Λιάκο! Αυτό να έχεις κατά νου. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλές υπεκφυγές. Πράγματα και λέξεις που σε γειώνουν και δεν σε αφήνουν να συνεχίσεις αυτό που η ψυχή επιθυμεί τόσο πολύ και το σώμα αδυνατεί λόγω «κακών καιρικών συνθηκών» να ακολουθήσει. Να δεις τον ήλιο να κρύβεται πίσω από τα σύννεφα, να απολαύσεις την βροχή που θα ακολουθήσει, το κρύωμα που θα σου χτυπήσει την πόρτα μετά από ώρες στην βροχή και το κρύο! Θα είσαι ζωντανός ρε Λιάκο, και αυτό το χρωστάς στον εαυτό σου. Τον παραμέλησες τώρα τελευταία. Τράβηξε λοιπόν ένα ΜΕΓΑΛΟ Χ πίσω σου και συνέχισε με καινούρια φτερά, με καινούριες ελπίδες και με τα όνειρα που θέλεις να κρατήσεις από πίσω. Κοίτα μόνο μπροστά, το πίσω θα σε κάνει δυστυχισμένο, θα σε αφήσει στάσιμο. Και δεν απεύχομαι τίποτα περισσότερο από αυτό. Να μείνω στάσιμος σε μια ζωή που κινείται και με προσπερνάει χαμογελώντας με πικρία. Κάνε αυτά που θέλεις, ταξίδι το λένε αυτό, διασκέδαση, να σηκωθώ και να φύγω. Νομίζω πως οι τάσεις φυγής μου δεν θα με εγκαταλείψουν ποτέ. Δε νομίζω ότι είναι σημάδια της εφηβείας και ότι θα εξαφανιστούν ως δια μαγείας όταν σταματήσω να είμαι έφηβος. Τον εαυτό σου δεν τον ξέρει κανένας καλύτερα από εσένα. Αυτό να το θυμάσαι και να μην το ξεχάσεις ποτέ!

 

Η.Θ.

11 Responses to Επιστολή προς μια ξεχασμένη ψυχή….

  1. Ο/Η Nemo λέει:

    Ούτε εγώ πιστεύω ότι οι τάσεις φυγής είναι πάντα σύμπτωμα εφηβείας…. Κι εγώ ποθ έχω πια περάσει το στάδιο αυτό (μεταξύ μας αυτό,ε; Για τον κόσμο είμαι ακόμα 18 χαχαχαχα) εξακολουθώ όταν μου τη βιδώνει κάτι να θέλω να φύγω, να πάω μακριά, να ξεχαστώ, να κάνω νέα αρχή, να μείνω λίγο μόνη, βρε αδρεφέ! ;P
    Τώρα βέβαια δε ξέρω κατά πόσο είναι σωστό ή νορμαλ, αλλά βρε Ηλία μου, αυτοί είμαστε! Μη μασάς και μην ακούς κανέναν που προσπαθεί να σε αλλάξει.
    Τις αλλαγές τις κάνουμε εμείς οι ίδιοι όταν είμαστε έτοιμοι και όταν έρθει η στιγμή.
    Μάκια πολλά και καλή αρχή! Φαντάζομαι θα γράφτηκες ήδη στη σχολή, πως σου φάνηκε το Πα.Πει μας;

  2. Ο/Η Roamer λέει:

    Έτσι όπως τα λες είναι Νemo μου! Τις αλλαγές τις κάνουμε εμείς οι ίδιοι και κανένας άλλος πάνω μας! Ακόμα και αν δεν είναι normal, εγώ δεν διατίθεμαι πλέον να σταματήσω! όσο για το Πα.Πει. ναι γράφτηκα και μου φάνηκε η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα να κανω! Και απο άποψη εγκαταστάσεων και απο άποψη οργάνωσης και από άποψη όλων! Ο κολλητός μου πέρασε ΑΣΟΕΕ και πήγαμε και απο εκεί για να γραφτει και αυτός. Καμια σχέση οι σχολές! Η μέρα με τη νύχτα! Sorry Για τους οικονομικάριους της ΑΣΟΕΕ, αλλά δεν το αλλάζω με τίποτα το Πα.Πει.! (Μιας και μιλάμε για αλλαγές ε; lol)

  3. Ο/Η askardamikti λέει:

    Απ’ ότι ξέρω… στο ΠαΠει έχει ξεσπάσει …. μουνοθύελλα!
    Τυχερέ Λιάκο!

  4. Ο/Η iLiaS λέει:

    ..αυτό το κείμενο να το διαβάζεις όταν φτάνεις σε αδιέξοδο..πραγματικά κανείς δεν ξέρει τον εαυτό μας καλύτερα από μας! Κανε αυτό που λέει η ψυχή σου.
    Να είσαι καλά Λιάκο..Καλη βδομαδα!

  5. Ο/Η Roamer λέει:

    Askardamikti

    Είναι έτσι ακριβώς οπως τα λές! Γίνεται της γνωστής Εκεί μέσα!

    iLiaS

    Ωραία συμβουλή Λιάκο! Θα προσπαθήσω να την ακολουθήσω! Καλή εβδομάδα και σε εσένα!

  6. Ο/Η purple λέει:

    απλα σου στελνω την αγαπη μου τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερα

  7. Ο/Η marilia λέει:

    Μη φοβάσαι να πετάς…

    🙂

  8. Ο/Η chris λέει:

    τελικα ο κοσμος ειναι πολυ μικρος…Ειναι 2:23 την νυχτα.Αυριο γραφω μαθημα στο αγαπημενο μας παπει. αλλα θελω να φυγω… Θελω να εξαφανιστω απολους κ απολα. Οχι το παπει δεν φταιει σε τιποτα ισως ειναι το μονο σωστο πραγμα που εκανα στην ζωη μου κ για το οποιο δεν θα μετανιωσω ποτε.Οι τασεις φυγης εμφανιζονται κ σε μεγαλυτερες ηλικιες ειναι αναλογα τον χαρακτηρα καποιοι ανθρωποι δεν μεγαλωνουν ποτε Α κ φυσικα το παπει δεν συγκρινεται με την ασοεε…

  9. Ο/Η kwstask λέει:

    Καλημερα Ηλια.Κι εγω ειναι στιγμες(Πολλες μαλιστα!)που θελω να φυγω,να παω να χωθω σε ενα απεραντο δασος και να τα γραψω ολα εκει που δεν πιανει μελανι(Πολιτικους,δουλεια,μιση,κλπ).Να’μαι εγω και τα ζωακια,το ποταμι,τα δεντρα κι ο αγερας και για σπιτι μια σπηλια χωρις ανεσεις,χωρις ΔΕΗ,ΟΤΕ και τα λοιπα.Μια σπηλια και εγω να κανω τον Ταρζαν!Αααααααα! Αγγελια:Αναζητητε Τζεην.πληροφοριες 3η σπηλια στα 500 μετρα δεξια!LOL!H Ελληνιστι μπουαχαχαχαχα!

  10. Ο/Η skouliki λέει:

    να κανεις οτι γουσταρεις και βεβαια χωρις περιορισμους γιατι οι συνεπειες ειναι το πιο ομορφο πραγμα που υπάρχει

  11. Ο/Η Roamer λέει:

    Purple

    Την δεχομαι με πολύ μεγάλη χαρά! Αν είναι να μου στέλνεις την αγάπη σου κια μόνο, να έρχεσαι συνέχεια!

    Μαριλού

    Δε φοβάμαι να πετάω! Εσύ; Αν όχι, έλα να πετάξουμε μαζί! :D!

    Chris

    Κι άλλος από το Πα.Πει.? ναι, τελικά ο κόσμος είνια πλύ μικρός! Ελπίζω να έγραψες καλά στο μάθημα! Αλήθεια, εσύ δεν έχει blog?

    Υ.Γ. Καλώς όρισες στοblog μου

    kwstask

    Κώστα καλώς όρισες κι εσύ στο blog μου… Ωραία θα είναι και στο δάσος, αλλά, εάν διάβασες το προηγούμενο post μου, την θάλασσα δεν την αλλάζω με τίποτα! 😀
    Αγγελία: Αναζητώ γοργόνα που να μην ψάχνει ακόμα τον μεγαλέξανδρο! Για σοβαρή σαχέση, μόνο σοβαρές απαντήσεις! ΠΛηροφορίες τρίτος ύφαλος στα αριστερά της τελευταίας προβλήτας δεξιά! 😀

    skouliki

    Έχεις δίκιο, όταν οι συνέπειες είναι είτε θετκές είτε αρνητικές, είναι πάντα καλύτερα να τις αντιμετωπίζεις με τις καλές αναμνήσεις αυτού που έφερε αυτές τις συνέπειες παρά τ απίστυευτα μούτρα από κάτι που σε πίεσαν να κάνεις! Καλως ορίζω και εσένα σκουλήκι! (Της λάσπης; :D)

Σχολιάστε

