Please fasten your seat belts…(Συναισθήματα σε κενό αέρος…)

                          131581391_6a37215e5f.jpg

Περίεργο πράγμα ο άνθρωπος. Να μου πείτε εμένα περιμένατε να το κατανοήσετε; Ψάχνουμε την ευτυχία στα πιο απίθανα πράγματα. Και το περίεργο είναι ότι την βρίσκουμε κι όλας! Το αύριο φαντάζει τόσο ονειρικά πλασμένο κι εγώ τόσο μικρός για να ακολουθήσω ένα δρόμο που δε καταλαβαίνω. Η πεπατημένη λοιπόν και για εμένα. Δεν με ενδιαφέρει. Αρκεί να βρω αυτό που ψάχνω στο τέλος της διαδρομής. Ο προορισμός δεν είναι πάντα το μέρος που κατευθύνεσαι, μερικές φορές είναι και το μέρος που καταλήγεις. Απρόβλεπτη η ζωή. γι αυτό άλλωστε είναι και τόσο όμορφη. Με τα συναισθήματα, τούλαχιστον τα δικά σου, δε μπορείς να παίξεις. Αυτά είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού. Ενός παιχνιδιού που μπορείς μόνο να το απολαύσεις. Πολλές φορές τα συναισθήματα σου θυμίζουν μια πτήση αεροπορική. Είσαι ψηλά στον ουρανό και θαυμάζεις τα πάντα γύρω σου. Όλα έχουν μια διαφορετική όψη, βλέπεις καθαρά τα σχήματα τη δομή και τα χρώματα σε πείπτωση που δεν έχει σύννεφα όπου εκεί βλέπεις μια λευκή πολιτεία. Οι πτήσεις όμως δεν είναι πάντα έτσι, υπάρχουν και τα κενά αέρος που σε σκαμπανεβάζουν και που υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για τη σωματική σου ακεραιότητα εάν δεν είσαι δεμένος με τις ζώνες ασφαλείας. Κάπως έτσι είναι και τα συναισθήματα, σκαμπανεβάσματα σε κενά αέρος. Μόνο που ακόμα δεν έχω καταφέρει να βρω τη σωστή ζώνη ασφαλείας. Maybe one day i will… Who knows better than me?

Η.Θ.

17 Responses to Please fasten your seat belts…(Συναισθήματα σε κενό αέρος…)

  1. Ο/Η iLiaS λέει:

    Λιακο καλή αρχή, καλή δύναμη στο νέο σου εγχείρημα!
    Να είσαι καλά! 🙂

  2. Ο/Η marilia λέει:

    Καλώς σε βρίσκω, λοιπόν, κι εδώωωωωωωωω!!! Κεράστηκα ήδη δείγμα γραφής, μα… δε θα ‘λεγα όχι σε κάνα ταρτάκι… :):):):)

    Μικρέ, αλλαγές ακόμα και στο μπλογκοχωριό;;; τςτςτς! Είμαι και μύωπας! Με διπλό, βέβαια, σταματώ τις γκρίνιες!!! χιχιχιχι!

    Φιλάκιααααααα!!!

  3. Ο/Η askardamikti λέει:

    Σεμνάαααα Μαριλίτσα…

  4. Ο/Η anisixos λέει:

    Ηλια με γεια το νεο μπλογκ!
    Και εγω θα κανω επιλογο σημερα! Ειναι πολυ καλη μερα γιατι ειναι η τελευταια μερα του Αυγουστου.
    Λοιπον περιμενω τη μαντεψια σου.
    Και οποιος αλλος μπλογκερ θελει απο ‘δω μεσα, ας ερθει απο το μπλογκ μου να διαβασει το ποστ με τα δεδομενα.Σας περιμενω.

  5. Ο/Η Nikolakis λέει:

    Hello ilias. molis anakalypsa to blog sou. Mou travikse to endiaferon i eksis symptwsi. o titlos tou proigoumenou sou blog einai idios me to titlo tis stilis stin opoia grafei o pateras m se mia topiki efimerida. kalo septemvri!

  6. Ο/Η Nick λέει:

    ooops. afisa to parapanw sxolio me lathos ypografi.

  7. Ο/Η LOCKHEART λέει:

    Kαλη επιτυχία στην καινούργιο σου σπίτι!!!!

  8. Ο/Η Menia λέει:

    Ήρθα και εγώ να σου ευχηθώ καλή συνέχεια και να σε συγχαρώ για τη «συγκριση» που εκανες με το αεροπλανο…. Ετσι ειναι η ζώη ένα ταξίδι σε αεροπλάνο, πλοίο, τρένο, για τον καθένα μας διαφορετικό. Καλό σου μήνα!

    Υ.Γ.1 Τα καλύτερα για το νέο σου μπλογκ ελπίζω να έρθουν!
    Υ.Γ.2 Ελπίζω να βρεις εξίσου ενδιαφέρον το μπλογκ ου εχω κάνει με έναν φίλο, όσο βρήκα εγώ το δικό σου (μου άρεσε πολυ)! :Ρ

    Καλή σου συνέχεια!

  9. Ο/Η candyblue λέει:

    Και όπως λέει και ο Κούντερα «Ο θάνατος μπλεδίζει,όπως η ανυπαρξία. Γιατί η ανυπαρξία είναι ένα απέραντο κενό και το κενό είναι μπλε και τίποτα δεν είναι πιο όμορφο από το μπλε»

  10. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Καλώς σε βρίσκω στο καινούριο σου σπίτι!
    Μμμμ…ευάερο…ευήλιο…
    Πολύ μου αρέσει.

    Γλαρένιες αγκαλιές

  11. Ο/Η Roamer λέει:

    ilias

    Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!

    Μαριλού μου,

    Χαίρομαι που οσυ άρεσε το δείγμα γραφής, αλλά ακόμα σου χρωστάω κάτι εσένα! Ναι ναι δεν το ξεχνάω, αλλά ο μικρούλης σου (λεμε τώρα) βρισκεται συνεχώς σε άλλη φαση… Αλλα ό,τι χρωστάω πάντα το ξεπληρώνω! Όσο για τα γράμματα, είμαι καινούριος στην μεγάλη wordoπόλη (γιατί μετακομίσαμε στην πόλη πλέον) θα τα μάθω όλα slowly slowly…

    Άσκαρ,

    Άσε την κοπέλα να εκφραστεί! 😀

    Anisixe

    Χαίρομαι για τις επιλογές και την καινούρια αρχή που κάνεις! Ελπίζω να βρίκες επιτέλους αυτό που θέλεις! Περιμενω να δω τα καινούρια σου βήματα και το καινούριο σου πσιτικο! 😀

    Nikolaki

    Ωραία σύμπτωση! Αν και νομίζω΄οτι για ναπ ιάσω τον πατέρα σου στο θέμα της γραφής έχω ακόμα πολλά ψωμιά! Καλως ήρθες κι εσύ λοιπόν στο καινούριο μου σπιτικό!

  12. Ο/Η Roamer λέει:

    Lockheart

    Σε ευχαριστώ πλύ φίλε μου!

    Menia

    Ένα ταξίδι που μπορεί να ξέρεις τον προορισμό αλλά ποτέ το τί θα γίνει στην πορεία! Σε αυχαριστώ κι εσένα για τις ευχές σου! Όσο για το ν βρήκα το blog σου ωραίο, νομίζω το έδειξα με το comment μου…

    Candyblue

    Καταπληκτική ρήση! (Ελπιζω να το έγραψα σωστά :D) Καλως ήρθες κι εσύ στο σπιτικό μου!

    Γλαρένια μου

    ευάερο, ευήλιο και πάντα ανοιχτό για τους φίλους μου!

  13. Ο/Η Nemo λέει:

    Με γεια το νέο σου σπιτάκι Ηλία μου! Άντε και καλή αρχή εδώ και στη ζωή σου γενικότερα! Φέτος ανοίγονται νέοι δρόμοι, πιο συναρπαστικοί! Καλή αρχή και στην φοιτητική σου ζωή λοιπόν!
    Φιλάκια πολλά! 🙂

  14. Ο/Η mogwai λέει:

    που ειναι το γλυκο?

  15. Ο/Η candys τετραδιακι λέει:

    Mικρουλι μου τι κανεις? 🙂

  16. Ο/Η Roamer λέει:

    Mogwai

    Περιμένω παραγγελιές! Να μην πάρω ό,τι να ναι! Εγώ προσωπικά τσακίζω τις καριοκες, εάν σας αρέσουν φέρνω όσες θέλετε!

    Candy

    Γλυκειά μου αδερφούλα εγώ είμαι μια χαρά περίφημα! Εσύ πως περνάς που έχεις να φανείς καιρό από το blogoχωριό! 😀

  17. Ο/Η Γλαρένια λέει:

    Τιμή μου, να με θεωρείς φίλη σου

    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

